آخرین شرایط طرح تامین مسکن در مجلس

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران : عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: طرح تامین مسکن مراحل تصویب خود در کمیسیون عمران تکمیل نموده و به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده است. هم اکنون نیز در نوبت مطرح شدن در صحن علنی مجلس واقع شده است.

آخرین شرایط طرح تامین مسکن در مجلس

جهت دریافت خدمات آلاچیق برای حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس ،اقبال شاکری، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای ضمن اشاره به فرایند تصویب طرح 2 فوریتی تامین مسکن در ارتباط با تحقق جهش فراوری، مطرح نمود: طرح تامین مسکن مراحل تصویب خود در کمیسیون عمران تکمیل نموده و به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده است. هم اکنون نیز در نوبت مطرح شدن در صحن علنی مجلس واقع شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به محتوا طرح تامین مسکن، توضیح داد: مطابق مفاد این طرح ساخت سالانه 1 میلیون واحد مسکونی از سوی مجلس بر عهده دولت قرار داده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر معین تکلیف مالیات های تنطیمی موجود در بازار مسکن، اضافه کرد: یکی از اهداف کمیسیون عمران مجلس در حوزه بازار مسکن، خارج کردن این کالا از بازار سرمایه ای و تبدیل کردن آن به یک کالای مصرفی و عادی است که این هدف با آنالیز و ارائه طرح هایی ازجمله مالیات بر عایدی املاک و مالیات بر زمین های بایر در دستور کار کمیسیون واقع شده است.

شاکری، ضمن اشاره به فرایند طی شده به منظور فرایند تصویب طرح مالیات بر خانه های خالی گفت: پس از تصویب این مالیات در صحن علنی مجلس، این طرح به شورای نگهبان رفت و به منظور برطرف ابهام به مجلس بازگردانده شد. در حال حاضر برطرف ابهامات شورای نگهبان از این طرح در دستور کار کمیسیون مالی واقع شده است.

این نماینده مجلس در خاتمه با اشاره به فرایند مطرح شده مالیات بر عایدی سرمایه گفت: فرایند آنالیز این مالیات در دستور کار کمیسیون مالی واقع شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 982

به "آخرین شرایط طرح تامین مسکن در مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط طرح تامین مسکن در مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید