ابراز رضایت رئیس اینتر با وجود شکست در فینال لیگ اروپا، ژانگ احتمال برکناری کونته را رد نکرد

به گزارش مجله مستانه، رئیس باشگاه اینتر با وجود باخت این تیم در فینال جام درجه دوم یوفا، از عملکرد نراتزوری در این فصل ابراز خرسندی کرد اما بابت ماندن کونته تضمینی نداد.

ابراز رضایت رئیس اینتر با وجود شکست در فینال لیگ اروپا، ژانگ احتمال برکناری کونته را رد نکرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر پس از باخت 3 بر 2 این تیم مقابل سویا در فینال لیگ اروپا، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اول از همه، می خواهم از تمام کارگران جهان که با کوشش های خود این امکان را برای ما فراهم آوردند تا به فعالیت ورزشی مان ادامه دهیم و زندگی در این ماه های سخت جریان داشته باشد، تشکر می کنم. می خواهم این بازی را به آنها تقدیم و بابت زحمات شان قدردانی کنم. اگر شما به عملکرد اینتر در طول فصل نگاهی دوباره داشته باشید، فکر می کنم که متوجه مثبت بودن آن می شوید. ما به فینال رسیدیم و یک قدم تا قهرمانی فاصله داشتیم. تا یکی دو سال پیش اما خودمان هم تصور رسیدن به چنین جایگاهی را نمی کردیم. باختن یا بردن بخشی از فوتبال است اما رسیدن به فینال، رقابت کردن و کوشش متعهدانه بازیکنان مان چیزی است که ما را به آینده امیدوار می نماید.

درباره آینده آنتونیو کونته گزارش های ضدونقیضی منتشر شده و گفته می گردد که ممکن است او به خاطر نقدها تندش در خاتمه رقابت های سری A، فصل آینده سرمربی اینتر نباشد. اظهارات این مرد ایتالیایی در نشست خبری اش پس از بازی هم مزید بر علت شده تا شایعات درباره جدایی او شدت بگیرد.

ژانگ در این باره هم گفت: در حال حاضر تمام اعضای تیم باید استراحتی که شایسته آن هستند را داشته باشند. در روزها و هفته های آینده ما درباره آینده فکر خواهیم کرد. ذهنیت ما و هدف مان تغییر نمی نماید، ما می خواهیم پیشرفت تیم ادامه داشته باشد. این هم بخشی از رقابت است. ما همواره سعی می کنیم که با تمام توان مان کوشش کنیم و امیدواریم که در آینده اوضاع تیم بهتر گردد. سرمربی، کادر فنی و بازیکنان همگی دارند کارشان را خوب انجام می دهند. ما به زودی برای آینده برنامه ریزی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1049

به "ابراز رضایت رئیس اینتر با وجود شکست در فینال لیگ اروپا، ژانگ احتمال برکناری کونته را رد نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز رضایت رئیس اینتر با وجود شکست در فینال لیگ اروپا، ژانگ احتمال برکناری کونته را رد نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید