اکرمی: بعضی در آزمون کرونا مردود شدند

به گزارش مجله مستانه، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: کرونا آزمونی بود که بعضی در آن مردود شدند هرچند نسبت شان به کلیت جامعه کم به نظر آید

اکرمی: بعضی در آزمون کرونا مردود شدند

سیدرضا اکرمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به عملکرد مسئولان در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: ما واقعاً کرونا را از جای دیگری دریافت کردیم و در کشور هم ابتدا موضوعی از قم شروع شد و بعد به سایر نقاط شیوع یافت که در ابتدا شاید کمی مسئولان را غافلگیر کرد.

وی اضافه نمود: اما آنچه که امروز شاهدیم نشان دهنده کنترل و مدیریت این بیماری هم از سوی مسئولان و هم مردم است تا جایی که به نظر می رسد به مرحله مهار آن نیز نزدیک شده ایم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب و مهار کامل کرونا فاصله داریم، اظهار کرد: رسیدن به چنین نقطه ای قطعاً زمان می برد و نباید عجله ای در این جهت صورت پذیرد. مهم این است که مردم و دولت و سایر نهادهای مسئول در کنار هم قرار گیرند و در صدد مهار این ویروس حرکت نمایند.

اکرمی با بیان اینکه دستگاه های بهداشتی جهانی عملکرد ایران در مقابله با کرونا را در حد خودمان خوب ارزیابی می نمایند، گفت: امیدوارم به مرحله ای برسیم که خودمان بتوانیم این ویروس را شناسایی کنیم و داروی درمان آن را بدست آوریم. به خصوص که کرونا عاملی شد تا دستگاه های علمی و بهداشتی کشور فعال تر از گذشته عمل نمایند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با انتقاد از بعضی رفتارهای سودجویانه در زمان شیوع کرونا توضیح داد: کرونا آزمونی بود که بعضی در آن مردود شدند هرچند نسبت شان به کلیت جامعه کم به نظر آید. کسانی که راه شان را از مردم جدا کردند و به جای پشتیبانی از آنان به فکر سود و جیب خودشان بودند و از شیوع این بیماری سواستفاده کردند.

وی اضافه نمود: کسانی که روزی ماسک، دستکش و محلول های ضدعفونی نماینده را احتکار کردند و امروز به لیموترش و لیموشیرین هم رحم نمی نمایند. این ها افرادی هستند که باید از سوی قوه قضائیه پیگیری شوند و با آنان برخورد گردد.

اکرمی تاکید نمود: مدیریت کشور را در این بحث مقبول می دانم اما مطلوب نیست؛ هرچند که در مجموع نمی توان این عملکرد را مردود ارزیابی کرد بلکه باید مشکلاتی که در امر مدیریت و مهار کرونا و نیز جلوگیری از سوء استفاده بعضی به وجود می آید را حل و برطرف کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 868

به "اکرمی: بعضی در آزمون کرونا مردود شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکرمی: بعضی در آزمون کرونا مردود شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید