برنامه فدراسیون برای باشگاه ها قابل ستایش است، حق پخش معضل اصلی

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، برون سپاری برخی امور اجرایی فوتبال باشگاهی کشور تبدیل به نخستین دغدغه هیأت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال و در رأس آنها شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس این مجموعه شده است.

برنامه فدراسیون برای باشگاه ها قابل ستایش است، حق پخش معضل اصلی

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

فرزاد آشوبی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره تلاش اولیه فدراسیون برای استقلال باشگاه ها در برگزاری بازی های لیگ گفت: مدافع هر طرح و ایده ای هستم که منافع باشگاه ها را تأمین کند. در حال حاضر آنها نیازمند بیشترین حمایت هستند و این نوع نگاه می تواند مسائل را بطور ریشه ای حل نماید. فکر می کنم ایده ای که مطرح شده است برگرفته از فوتبال حرفه ای در کشورهای صاحب سبک دنیا است. باید به این نوع نگاه حرفه ای احترام گذاشت و برایم قابل ستایش است که می خواهند کار اساسی انجام دهند.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: فقط جای سوالم در نحوه اجرای آن است. چون باید چنین ایده ای حالت اجرایی پیدا کند. باید تفاوت قابل لمسی نسبت به گذشته ایجاد شود. موضوع مهم تر این است که فدراسیون فوتبال مقابل مقاومت های منفعت طلبانه برخی سودجویان ایستادگی کند و مانع از ادامه فرایند فعلی شود.

وی ادامه داد: چنین طرح جامعی نیاز به کارشناسی دقیق است تا تمام ظرفیت ها در نظر گرفته شود. من فکر می کنم این موضوع با مشکل حق پخش در هم آمیخته است. متأسفانه همچنان این مشکل در فوتبال ایران بیداد می کند. چنین طرح هایی همچنان حالت مسکن دارد اما نباید از آنها به عنوان گام رو به جلو یاد نکرد.

آشوبی درباره ایده مسئولان تازه وارد فدراسیون برای تمرکز خود روی تیم های ملی شرح داد: کار درست همین است. لیگ را باید به اتحادیه باشگاه ها بسپارند. در چنین شرایطی باید قوانین جامع و واضحی را تبیین کنیم تا دچار مسائل در برگزاری دیدارها هم نشویم. در مجموع فکر می کنم چنین مباحثی می تواند باعث رشد فوتبال شود و باید از آن حمایت شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1404

به "برنامه فدراسیون برای باشگاه ها قابل ستایش است، حق پخش معضل اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه فدراسیون برای باشگاه ها قابل ستایش است، حق پخش معضل اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید