بستری 324 بیمار جدید در بیمارستان ها ، می توان ساعت کاری بعضی واحد ها را به افطار تا سحر منتقل کرد

به گزارش مجله مستانه، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: در حال حاضر مدت اقامت بیماران در بیمارستان ها به میزان 2.3 درصد در روز افزایش پیدا نموده است و این مسئله نشان دهنده تغییر الگوی بیماران و طولانی شدن مدت زمان بستری است.

بستری 324 بیمار جدید در بیمارستان ها ، می توان ساعت کاری بعضی واحد ها را به افطار تا سحر منتقل کرد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، علیرضا زالی در اخبار شبکه 5 اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 324 بیمار جدید در بخش عادی و 88 مورد جدید در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان تهران بستری شدند و مراجعان به مراکز بهداشتی درمانی به اندازه 6 درصد رشد عمومی داشته است.

رشد 6 درصدی بستری در بیمارستان های تهران

وی ادامه داد: میزان بستری بیماران در بخش مراقبت های ویژه به میزان 1 درصد و در بخش عادی به میزان 6 درصد رشد داشته و تعداد 521 نفر پس از بهبود یافتگی از بیمارستان ها ترخیص شدند.

زالی بیان نمود: در حال حاضر مدت اقامت بیماران به میزان 2.3 درصد در روز افزایش پیدا نموده است و این مسئله نشان دهنده تغییر الگوی بیماران و طولانی شدن مدت زمان بستری است. بیماران با شرایط بد حالتری به بیمارستان ها مراجعه می نمایند.

وی اضافه نمود: در ماه مبارک رمضان که تهران و کلانشهر ها یک زندگی شبانه یعنی از افطار تا سحر آغاز می نمایند. می توان شیفت کاری بعضی از واحد های تولیدی، صنعتی و توزیعی که احتیاج به مراجعه افراد ندارند را بر اساس پروتکل ها به همان زمان افطار تا سحر منتقل کرد. این کار باعث خواهد شد تا بار ترافیک شهر و میزان تردد با حمل و نقل عمومی کاهش پیدا می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 871

به "بستری 324 بیمار جدید در بیمارستان ها ، می توان ساعت کاری بعضی واحد ها را به افطار تا سحر منتقل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری 324 بیمار جدید در بیمارستان ها ، می توان ساعت کاری بعضی واحد ها را به افطار تا سحر منتقل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید