بهترین های ایران در آسیا، پیشی دریافت ذوب آهن از استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، در مقایسه عملکرد سه تیم ایرانی حاضر در آسیا، ذوب آهن در اکثر آیتم ها عملکرد بهتری نسبت به استقلال و پرسپولیس دارد تا در مجموع هم بتوان این تیم را بهترین تیم ایرانی در آسیا دانست.

بهترین های ایران در آسیا، پیشی دریافت ذوب آهن از استقلال و پرسپولیس

بیشترین برد، کمترین شکست، بیشترین امتیاز، بیشترین گل زده و بهترین تفاضل گل بخشی از فزونی ذوب آهنی ها نسبت به استقلال و پرسپولیس است. همچنین ذوب آهن یکی از 6 تیم حاضر در این مسابقات است که در سرانجام هفته سوم هنوز طعم شکست را نچشیده است.

مالکیت

ذوب آهن مالک ترین تیم ایرانی در آسیا هم است. شاگردان علیرضا منصوریان با متوسط 51/5 درصد مالکیت، مالک ترین تیم ایرانی در آسیا است. پرسپولیس با متوسط 45 و استقلال با متوسط 43 درصد مالکیت در سه بازی نخست، در رده های بعدی قرار می گیرند.

شوت در چارچوب

ذوب آهن یکی از شوتزن ترین تیم های آسیا و شوتزن ترین تیم ایرانی در آسیا است. بازیکنان ذوب آهن در سه بازی 51 بار شوت به سمت دروازه داشتند. پرسپولیس با 40 و استقلال با 31 شوت در رده بعدی هستند. ذوب آهن با 17 شوت در چارچوب از این نظر هم بهتر از استقلال و پرسپولیس عمل نموده است. استقلال با 10 و پرسپولیس با 9 شوت در چارچوب در رده های بعدی هستند.

پاس صحیح

پرسپولیس با متوسط 264 پاس صحیح در هر بازی در این آیتم تیم برتر ایران است. ذوب آهن با 261 و استقلال با 259 پاس صحیح در هر مسابقه در رده های بعدی هستند. تیم های ایرانی در این زمینه عملکردی نزدیک به هم دارند.

استقلال و بهترین استفاده از ضربات کرنر

ذوب آهن و پرسپولیس در این 3 بازی 17 بار ضربه کرنر روی دروازه حریفان زده اند و استقلال 13 بار پیروز به زدن کرنر شده است. استقلال بهترین استفاده را از ضربات کرنر برده و 2 بار از روی ضربات کرنر به گل رسیده تا از این حیث بهترین عملکرد را داشته باشد.

سانتر سالم از جناحین

از نظر ارسال سانتر از جناحین، ذوب آهن نه تنها پرکارترین تیم ایران، بلکه یکی از بهترین های آسیا است. شاگردان منصوریان 23 بار در سه بازی از چپ و راست روی دروازه حریفان سانتر سالم نموده اند تا در صدر تیم های ایرانی قرار داشته باشد. استقلال 13 و پرسپولیس 12 بار در این 3 بازی اقدام به سانترهای سالم نموده اند.

تکل پیروز

بازیکنان پرسپولیس با 58 تکل پیروز بهترین عملکرد را در این آیتم داشته اند و استقلال با 54 و ذوب آهن 53 تکل پیروز در این آیتم دوم و سوم هستند.

خطا

بازیکنان ذوب آهن بیشترین تعداد خطا را هم در بین تیم های ایرانی به خود اختصاص داده اند. ذوب آهن با 42 خطا بیشترین خطا را دارد، استقلال با 40 و پرسپولیس با 36 خطا در رده های بعدی هستند.

آفساید

استقلال با 15 بار قرار دریافت در تله آفساید دارای بیشترین خطای آفساید در این مسابقات است. ذوب آهن 6 و پرسپولیس تنها 3 بار در این مسابقات در تله آفساید گرفتار شده اند.

کارت زرد

بازیکنان استقلال در مجموع 8 بار از داوران کارت قرمز گرفته اند. این در حالی است که پرسپولیسی ها و ذوب آهنی ها هر کدام 6 کارت زرد گرفته اند.

بهترین گلزن و بهترین گلساز

بهترین گلزن و بهترین گلساز تیم های ایرانی هم از ذوب آهن می آیند. امیر ارسلان مطهری مهاجم ذوب آهن با 2 گل بهترین عملکرد را در بین مهاجمان ایرانی دارد. کریستین اوساگونا به همراه حمید ملکی از ذوب آهن بعلاوه آیاندا پاتوسی از استقلال هر کدام با 2 پاس گل، بهترین گلسازان ایرانی در این مسابقات هستند.

بهترین شوتزن

در بحث شوت به سمت دروازه هم مهاجمان ذوب آهن بهترین عملکرد را دارند و دو بازیکن از استقلال و پرسپولیس پشت سر آنها قرار دارند. ارسلان مطهری و اوساگونا هر کدام با 9 شوت، شوتزن ترین بازیکنان ایرانی در آسیا هستند و این در حالی است که فرشید باقری به همراه علی علیپور هر کدام با 8 شوت در رده بعدی هستند.

دقیق ترین بازیکن

حمید بوحمدان هافبک تیم ذوب آهن با متوسط 40 پاس صحیح در هر بازی، دقیق ترین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می باشد. این بازیکن یک گل هم برای ذوب آهن در این مسابقات زده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 91

به "بهترین های ایران در آسیا، پیشی دریافت ذوب آهن از استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین های ایران در آسیا، پیشی دریافت ذوب آهن از استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید