تاکید نخست وزیر ارمنستان بر تداوم حضورش در قدرت

به گزارش مجله مستانه، نخست وزیر ارمنستان ضمن رد شایعه ها در خصوص کناره گیریش از قدرت، بار دیگر تاکید نمود در این سمت به فعالیتهایش ادامه خواهد داد.

تاکید نخست وزیر ارمنستان بر تداوم حضورش در قدرت

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به نقل از تارنمای رادیو عمومی ارمنستان، نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور امروز (دوشنبه) عنوان نمود که مسئله کناره گیریش از این سمت صحت نداشته و او در حال اجرا کارهایش است.

پاشینیان در ادامه تاکید نمود که اولویت شماره یک در ارمنستان اکنون ثبات و حفظ فضای امنیتی در مرزهای کشور است. وی قول داد که به طور مداوم این جهت را دنبال کند.

این سخنان پاشینیان در حالی مطرح شده است که از زمان حصول توافق نامه آتش بس جدید در منطقه مورد مناقشه قره باغ، معترضان در ارمنستان خواهان استعفای وی به دلیل امضای این توافق نامه شدند.

درگیری ها در قره باغ 10 نوامبر (20 آبان) با امضای بیانیه سه جانبه روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و نخست وزیر ارمنستان خاتمه یافت. حصول این توافقنامه امیدواری زیادی را برای توقف کامل درگیری ها و برقراری آتش بس تمام عیار ایجاد کرد و به دنبال آن تحولات جدیدی در این دو کشور رخ داد. در جمهوری آذربایجان مردم مدعی پیروزی شدند و در ارمنستان معترضان نسبت به موافقت دولت ایروان با این توافق، اعتراض داشتند که آغازگر اعتراض هایی علیه نیکول پاشینیان نخست وزیر این کشور شد. معترضان خواهان استعفای پاشینیان شده و تاکید نمودند تا کناره گیری وی از قدرت به اعتراض هایشان ادامه خواهند داد.

این در حالی است که همزمان با اولین نقض جدی آتش بس جدید در قره باغ و اتهام زنی طرفین درگیر در خصوص از سرگیری حملات، نگرانی هایی در خصوص تداوم درگیریها در این منطقه مورد مناقشه ارمنستان و جمهوری آذربایجان ایجاد شده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1204

به "تاکید نخست وزیر ارمنستان بر تداوم حضورش در قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید نخست وزیر ارمنستان بر تداوم حضورش در قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید