تلفات سنگین طالبان در شبانه روز گذشته در افغانستان

به گزارش مجله مستانه، خبرگزاری خبرنگاران- وزارت دفاع افغانستان از کشته و زخمی شدن چهار صد عضو طالبان در عملیات نظامیان افغان در شبانه روز اخیر اطلاع داد.

تلفات سنگین طالبان در شبانه روز گذشته در افغانستان

به گزارش خبرنگاران؛ وزارت دفاع افغانستان از کشته و زخمی شدن چهار صد عضو طالبان در عملیات نظامیان افغان در شبانه روز اخیر اطلاع داد.

وزارت دفاع افغانستان امروز گفت: در عملیات شبانه روز گذشته نیرو های ارتش در استان های ننگرهار، پکتیکا، لوگر، غزنی، وردک، قندهار، هرات، بلخ، جوزجان، هلمند، تخار، بدخشان، قندوز، بغلان و کاپیسا دویست و پنجاه و هشت نفر از طالب ها کشته و صد و چهل و دو نفر ازآن ها زخمی شدند.

هر چند وزارت دفاع افغانستان روزانه از کشته و زخمی شدن صد ها عضو طالبان خبر می دهد، اما طالبان این آمار ها را قبول ندارند.

بعلاوه عزت الله مشهور به انس سرکرده قطعه سرخ طالبان (فرمانده نیرو های ویژه طالبان) در کاپیسا در درگیری با نظامیان افغان در شهرستان اله سای از توابع کاپیسا به شدت زخمی شد و سپس جان خود را از دست داد.

خبر دیگر اینکه مقامات محلی استان پکتیکا امروز گفتند: افراد مسلح ناشناس یک پل عظیم را با کارگذاشتن چند بمب در شهرستان ارگون پکتیکا منفجر کردند و راه رفت و آمد از جهت این پل اکنون متوقف شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1596

به "تلفات سنگین طالبان در شبانه روز گذشته در افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفات سنگین طالبان در شبانه روز گذشته در افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید