شرح متا درباره قطعی گسترده واتساپ و اینستاگرام، عکس

به گزارش مجله مستانه، زومیت نوشت: متا می گوید قطعی پلتفرم های فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ به علت مسائل پلتفرم مدیریت تبلیغات این شرکت اتفاق افتاده است.

شرح متا درباره قطعی گسترده واتساپ و اینستاگرام، عکس

اخیراً بسیاری از کاربران متا در سرتاسر دنیا با قطعی و عدم دسترسی به بعضی سرویس های مهم آنلاین روبرو شده اند. به نظر می رسد این مشکل همه کاربران را تحت تأثیر قرار نمی دهد اما ظاهراً گستردگی بسیار زیادی دارد.

به نوشته 9to5Mac، پلتفرم Ads Manager متا، علت اصلی قطعی فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ است؛ پلتفرمی که برندهای مختلف تبلیغات فیسبوک را ازطریق آن خریداری و ایجاد می نمایند. مسئله ای که این سیستم امروز با آن روبرو شده، به قدری بد است که روی هر سه پلتفرم اجتماعی متا تأثیر دارد و آن ها را با قطعی روبه رو می نماید.

متا با انتشار بیانیه ای از کوشش برای برطرف مشکل قطعی اینستاگرام، واتساپ و فیسبوک اطلاع داد اما چارچوب زمانی خاصی اعلام نکرد. همان طور که اشاره شد، مسائل قطعی پلتفرم های متا به Ads Manager ارتباط دارد. غول رسانه های اجتماعی دنیا می گوید: تیم مهندسی ما از مشکل قطعی اطلاع دارد و به طور فعال برای حل آن در سریع ترین زمان ممکن کوشش می نماید.

حساب پشتیبانی اینستاگرام در توییتر اعلام نمود: ما می دانیم شاید بعضی از شما درحال حاضر نتوانید از اینستاگرام بهره ببرید و در کوشش هستیم هرچه زودتر همه چیز به حالت عادی برگردد. باعرض پوزش از بروز این مشکل، از صبر شما تشکر می کنیم.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2136

به "شرح متا درباره قطعی گسترده واتساپ و اینستاگرام، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "شرح متا درباره قطعی گسترده واتساپ و اینستاگرام، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح متا درباره قطعی گسترده واتساپ و اینستاگرام، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید