جابه جایی ترمینال ابهر منوط به مشارکت بخش خصوصی

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران/زنجان شهردار ابهر گفت: جابه جایی ترمینال ابهر منوط به مشارکت بخش خصوصی است.

جابه جایی ترمینال ابهر منوط به مشارکت بخش خصوصی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

محمدرضا ذوالقدری ها صبح امروز در جلسه آنالیز مسائل و مسائل ترمینال مسافربری ابهر با بیان این که اهمیت حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: حمل و نقل قدمتی به درازای عمر بشر دارد که هر بار یک شکل به خود گرفته و به موازات پیشرفت جوامع، شکل آن نیز تغییر نموده است.

وی با اشاره به این که در حوزه حمل و نقل، شهرداری و راهداری وظیفه مشترکی بر عهده دارند، توضیح داد: اگر همکاری ها در این زمینه بین این دو ارگان و سایر ارگان های مرتبط، درست اتفاق بیفتد قطعاً مردم از خروجی آن بهره مند خواهند شد.

شهردار ابهر با تاکید بر این که ترمینال ابهر علاوه بر این شهرستان به سایر شهرهای مجاور نیز خدمات ارائه می دهد، یادآور شد: همه ما باید کوشش کنیم تا مسائل این ترمینال تا حد امکان مرتفع گردد.

ذوالقدری ها با تاکید بر این که ترمینال فعلی ابهر برازنده مردم این شهر نیست، ادامه داد: یکی از برنامه های بلندمدت شهرداری، جابه جایی ترمینال به مبادی ورودی شهر است.

شهردار ابهر با بیان این که با توجه به شرایط بودجه ای کشور در حال حاضر امکان این جابه جایی برای شهرداری وجود ندارد، یادآور شد: تنها راه حل برای جابه جایی این ترمینال در برهه فعلی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

این مسئول با اشاره به این که ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها طی سالیان اخیر مورد توجه جدی مسئولان کشوری و مجلس قرار گرفته است، اضافه کرد: عوارض شهری یکی از درآمدهایی است که اگر وصول آن به صورت قانونی و آسان انجام گیرد، یاری شایانی به حل بعضی از مسائل می نماید.

وی با تاکید بر این که پرداخت عوارض کلید توسعه هر شهری است، اعلام کرد: قطعاً اگر مردم عوارض را در زمان مشخص شده پرداخت نمایند، این درآمد در عمران و آبادانی شهر هزینه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 556

به "جابه جایی ترمینال ابهر منوط به مشارکت بخش خصوصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابه جایی ترمینال ابهر منوط به مشارکت بخش خصوصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید