جدول قیمت مسکن در تهران ، افزایش معاملات مسکن با وجود سیر صعودی قیمت ها

به گزارش مجله مستانه، افزایش سرسام آور قیمت مسکن در شهر تهران با وجود قرار دریافت این موضوع در مرکز توجه دولت و در پیش دریافت سیاست های حمایتی نظیر وام و اقدامات تهدیدی مثل دریافت مالیات از خانه های خالی، همچنان ادامه دارد.

جدول قیمت مسکن در تهران ، افزایش معاملات مسکن با وجود سیر صعودی قیمت ها

جهت دریافت خدمات آلاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، متوسط قیمت یک متر آپارتمان در شهر تهران امروز به 25 میلیون تومان رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 60درصد افزایش را نشان می دهد.

رامین گوران، دبیر انجمن انبوه سازان چندی پیش رشد قیمت مسکن را همچنان ادامه دار دانست و پیش بینی کرد تا انتها شهریور متوسط قیمت متری 30میلیون تومانی را ببینیم. با این حال آمارها از افزایش معاملات مسکن در بیشتر مناطق تهران خبر می دهد. گفته می گردد

منطقه5 با سهم 14.9درصدی از کل معاملات رکورد بیشترین فروش را داشته و منطقه 4با ثبت 8.7درصد معاملات در مقام دوم ایستاده است. آنالیز حجم معاملات طی چند سال گذشته نشان می دهد که تمایل خریداران به املاک غرب پایتخت بیش از شرق بوده است و این نگاه که ملک در غرب تهران رشد قیمتی بیشتری دارد همچنان این منطقه را پر مشتری تر از شرق نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 969

به "جدول قیمت مسکن در تهران ، افزایش معاملات مسکن با وجود سیر صعودی قیمت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدول قیمت مسکن در تهران ، افزایش معاملات مسکن با وجود سیر صعودی قیمت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید