جنگ اینتر و دورتموند برای صدرنشینی، آزمون در لیگ قهرمانان هت تریک می نماید؟

به گزارش مجله مستانه، اینتر با آنتونیو کونته باید در خانه به مصاف دورتموند برود و به چیزی کمتر از برد فکر نخواهد کرد.

جنگ اینتر و دورتموند برای صدرنشینی، آزمون در لیگ قهرمانان هت تریک می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 مسابقه به انتها می رسد تا پرونده دور رفت این رقابت ها بسته گردد.

گروه E

سالزبورگ-ناپولی

خنک - لیورپول

در این گروه ناپولی با 4 امتیاز در صدر جدول واقع شده است و باید در اتریش برابر سالزبورگ قرار گیرد. پیروزی شاگردان آنچلوتی در این دیدار باعث می گردد تا خیال این تیم بابت صدرنشینی در انتها دور رفت این رقابت ها راحت گردد. این تیم در هفته هشتم سری A برابر هلاس ورونا با دو گل به رجحان رسید و هر دو گل این دیدار را آرکادیوژ میلیک به ثمر رساند. همچنین در دیگر دیدار این گروه لیورپول باید برابر خنک قرار گیرد. شاگردان کلوپ بعد از تساوی برابر یونایتد در حالی باید در بلژیک به میدان برود که آلیسون بکر به جمع نفرات این تیم برگشته است ولی حضور محمد صلاح در این دیدار در هاله ای از ابهام واقع شده است.

گروه F

اینتر-دورتموند

اسلاویا پراگ-بارسلونا

در این گروه یکی از حساس ترین بازی این هفته برگزار می گردد جایی که دو تیم آماده و هجومی اینتر و دورتموند در جوزپه مه آتزا شهر میلان برابر هم قرار می گیرند. اینتر توانست این هفته ساسولو را با نتیجه 4 بر 3 شکست دهد و خبر خوب برای این تیم آمادگی روملو لوکاکو است. در طرف مقابل دورتموند که 3 امتیاز حساس برابر مونشن گلادباخ به دست آورد می تواند از حضور جیدون سانچو در این دیدار استفاده کند. لوسیان فاوره سرمربی دورتموند هم نام این بازیکن جوان را در فهرست تیمش برای دیدار برابر مونشن گلادباخ قرار نداد. در این دیدار دورتموند توانست با گل رویس به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

در این گروه بارسلونا در حالی که لیون مسی را آماده در ترکیب خود می بیند باید برابر اسلویاپراگ قرار گیرد و انتظار می رود مثلث هجومی مسی، سوارس و گریزمان همچون بازی با ایبار درخشش خوبی داشته باشد و گلزنی کند.

گروه G

لایپزیگ-زنیت

بنفیکا-لیون

در این گروه زنیت با سردار آزمون به آلمان خواهد رفت و برابر لایپزیگ قرار خواهد گرفت. سردار در دو بازی قبلی خود در این فصل لیگ قهرمانان تواسنته است دو گل به ثمر برساند و امیدوار است اولین گل خودش را نیز به یک تیم آلمانی بتواند در این دیدار به ثمر برساند. زنیت این هفته توانست روستوف را با نتیجه 6 بر یک شکست دهد که بازیکن ایرانی یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند. همچنین بنفیکا در دیگر دیدار گروه برابر لیون قرار خواهد گرفت.

گروه H

آژاکس-چلسی

لیل-والنسیا

در این گروه چلسی باید در خانه آژکس قرار گیرد و انتطار می رود یکی از دیدارهای جذاب این گروه باشد. شاگردان لمپارد به سختی توانستند این هفته نیوکاسل را با یک گل شکست دهند و حالا شاگردان لمپارد یک بازی سخت را در پیش دارند و به نظر انگولو کانته در این دیدار غایب خواهد بود. در دیگر دیدار این گروه لیل در خانه باید برابر والنسیا قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 429

به "جنگ اینتر و دورتموند برای صدرنشینی، آزمون در لیگ قهرمانان هت تریک می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ اینتر و دورتموند برای صدرنشینی، آزمون در لیگ قهرمانان هت تریک می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید