خبرنگاران مجوز پرواز برای انتقال مسافران از دبی به تهران صادر شد

به گزارش مجله مستانه، تهران- خبرنگاران- سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی در ارتباط با انتقال مسافران ایرانی از دبی به تهران در اطلاعیه ای با اشاره به پاره ای مسائل در صدور مجوز پروازهای امارات تاکید نمود: تا ساعتی دیگر پرواز شماره 62 هواپیمایی ماهان و پس از آن نیز یک فروند هواپیمای شرکت ایران ایر در فرودگاه آل مکتوم دبی به زمین خواهند نشست.

خبرنگاران مجوز پرواز برای انتقال مسافران از دبی به تهران صادر شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط هواپیما برای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دبی در ارتباط با انتقال مسافران ایرانی از دبی به تهران در اطلاعیه ای ضمن دلجویی و تشکر از صبر هم میهنان عزیز و گرانقدر که طی چند روز گذشته به علت توقف یکباره پروازها از سوی دولت امارات و تاخیر در صدور مجوز برای انتقال و بازگشت هم وطنان به کشور، در فرودگاه های دبی و شارجه با مشکلاتی روبرو شدند، نوشت: با پیگیری های فشرده و شبانه روزی انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در ایران و سایر دستگاه های ذی ربط، بالاخره مجوز چند پرواز بدون مسافر از تهران برای انتقال مسافرین محترم صادر و تا ساعتی دیگر پرواز شماره 62 هواپیمایی ماهان و پس از آن نیز یک فروند هواپیمای شرکت ایران ایر در فرودگاه آل مکتوم دبی به زمین خواهند نشست.

به گزارش خبرنگاران، بعد از گسترش ویروس کرونا در ایران، بعضی کشورها مانند ترکیه، عراق، کویت، امارات، گرجستان و روسیه مرزهای خود را با ایران بستند و پروازها بین این کشورها و ایران به حالت تعلیق درآمد.

با این حال سازمان هواپیمایی کشوری کوشش کرد تا با انجام پروازهای بدون مسافر از مقصد ایران، مسافرانی را که در این کشورها حضور دارند به کشور بازگرداند که در این راستا مجوز پرواز بازگشت از دبی به ایران صادر شد.

این در شرایطی است که بعضی مسافران ایرانی چند روزی است که در فرودگاه دبی منتظر بازگشت به ایران هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 631

به "خبرنگاران مجوز پرواز برای انتقال مسافران از دبی به تهران صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجوز پرواز برای انتقال مسافران از دبی به تهران صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید