خبرنگاران پلاک گذاری 4900 دستگاه ماشین آلات کشاورزی قزوین تا انتها سال جاری

به گزارش مجله مستانه، قزوین - خبرنگاران- 4900 دستگاه ماشین آلات کشاورزی استان قزوین که فاقد پلاک هستند تا سرانجام امسال پلاک گذاری خواهند شد.

خبرنگاران پلاک گذاری 4900 دستگاه ماشین آلات کشاورزی قزوین تا انتها سال جاری

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز یکشنبه در نشست مکانیزاسیون ماشین آلات کشاورزی گفت: طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی از سال 91 اجرایی شده و همچنین نیز در حال اجرا است.

مجید اسماعیلی یادآور شد: تا به امروز پنج هزار و 28 دستگاه از ماشین آلات کشاورزی استان قزوین در راستای اجرای طرح یاد شده پلاک گذاری شده اند که از این میزان 2 هزار و 725 دستگاه تا خاتمه سال گذشته پلاک گذاری شده اند.

این مسوول یادآور شد: از ماشین آلات کشاورزی پلاک گذاری شده مستقر در اراضی استان قزوین،2 هزار و 303 دسنگاه توسط کارخانه پلاک گذاری شده است.

اسماعیلی توضیح داد : اجرای طرح پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی از سال 91 شروع شده که همزمان در استان قزوین نیز این طرح اجرایی و عملیاتی شده و همچنان ادامه دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : سال جاری 155 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته که از این میزان حدود 48 هزار هکتار گندم آبی و حدود 107 هزار هکتار به زیر کشت گندم دیم است .

وی یاد آور شد: در حال حاضر 158 دستگاه کمباین بومی در استان و 540 تا 570 دستگاه کمباین غیر بومی در استان عملیات برداشت غلات را در سطح 155 هزار هکتار از اراضی زیر کشت گندم و همچنین 35 هزار هکتار از اراضی زیر کشت جو بر عهده دارند.

اسماعیلی در ادامه نشست بر لزوم اشتغال پایدار برای کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تاکید نمود.

وی همچنین بر برگزاری دوره آموزشی کمباین برای بهره برداران شهرستانهای تابعه تاکید نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 897

به "خبرنگاران پلاک گذاری 4900 دستگاه ماشین آلات کشاورزی قزوین تا انتها سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلاک گذاری 4900 دستگاه ماشین آلات کشاورزی قزوین تا انتها سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید