داماد روحانی و عادل فردوسی پور، کاندیدا های مجلس بعدی؟

به گزارش مجله مستانه، کامبیز مهدی زاده که در ماه های اخیر به دلیل نسبت دامادی با رئیس جمهور چند بار به صدر اخبار آمده بود، یکی از کسانی است که نامش در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شنیده می گردد.

داماد روحانی و عادل فردوسی پور، کاندیدا های مجلس بعدی؟

سرویس اخبار - او در جدیدترین یادداشت خود که در روزنامه اصلاح طلب شرق درج نموده، کنایه ای سیاسی به اطرافیان پدرهمسرش زده و نوشته: دولت نه واعظی توانمند دارد و نه مشاورانی آشنا به سیاست خبرگزاری ایلنا در گزارشی ادعا کرد که داماد 34 ساله رئیس جمهور میخواهد خود را برای انتخابات مجلس در معرض رأی مردم قرار دهد.

البته جزئیات بیشتری از این تصمیم اعلام نشده است و باید دید او از سوی کدام جریان سیاسی و حوزه انتخابیه تصمیم به حضور در بهارستان گرفته است.

تکرار ادعای حضور درباره فردوسی پور عادل فردوسی پور از چهره هایی است که طی روزهای اخیر بعضی از رسانه ها مدعی شده بودند که میخواهد در انتخابات آینده مجلس نامزد گردد. فردوسی پور 45 ساله که چند ماهی است برنامه نودش تعطیل شده، تاکنون شایعه حضورش در انتخابات را تکذیب ننموده، همان طور که شب یلدای چهار سال قبل نیز پس از پخش نشدن مصاحبه اش با وزیر خارجه، شایعات در پی حضورش در انتخابات را تکذیب نکرد. این چهره ورزشی کشور اصالتاً اهل رفسنجان است و شانس حضور در انتخابات را از حوزه انتخابیه تهران و هم از شهرستان پدری اش دارد.

فردوسی پور علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی دارای مدرک دکترای مدیریت رسانه هم هست. باید دید عادل فردوسی پور میخواهد در دهه پنجم زندگی اش حضور در سیاست را هم تجربه کند یا خیر؟

منبع: خبر آنلاین

منبع: setare.com
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 151

به "داماد روحانی و عادل فردوسی پور، کاندیدا های مجلس بعدی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داماد روحانی و عادل فردوسی پور، کاندیدا های مجلس بعدی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید