در 48 ساعت چیزی به استقلال اضافه نکردیم

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند مدیر فنی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: خدا را شاکرم استقلال توانست در اولین بازی با حضور کادر فنی جدید خود به فزونی برسد و فاصله را با صدر جدول کم کنیم.

در 48 ساعت چیزی به استقلال اضافه نکردیم

وی اضافه کرد: فولاد هم در جدول به ما چسبیده بود اما ضروری است بگویم در 48 ساعت گذشته که آمدیم چیزی را نتوانستیم به استقلال اضافه کنیم.

کمالوند ادامه داد: باید به آقای فکری و دستیارانش در استقلال خسته نباشید بگویم چرا که ما ادامه دهنده راه مربیان قبلی هستیم.

مدیر فنی تیم استقلال درباره اینکه سرپرست استقلال چه زمانی انتخاب می گردد گفت: تیم ما قطعاً احتیاج به سرپرست دارد و باید این مشکل حل گردد. با آنالیز هایی که باشگاه و فرهاد مجیدی داشتند این شخص به تیم ما اضافه می گردد.

کمالوند درباره زمان بازگشت استقلال به روزهای اوج خود گفت: من در این باره چیزی نمی توانم بگویم. تنها می خواهم بگویم تمام کوشش و سعی مان را خواهیم کرد تا نتیجه بگیریم.

او درباره احتمال اضافه شدن مربی دیگری به کادر فنی استقلال توضیح داد: بعید می دانم کسی به کادر فنی اضافه گردد. البته باید درباره این موضوع با فرهاد صحبت گردد.

کمالوند درباره جدایی از شاهین بوشهر گفت: مشکل خاصی نبود و دین خودم را به مردم بوشهر و باشگاه شاهین ادا کردم. شرایط برایمان فراهم نشد و تا زمانیکه آنجا بودم به تعهدات عمل نکردند. خیلی دوست داشتم به شاهین یاری کنم که در فضای صلح و دوستی جدا شدم که این اتفاق هم افتاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1396

به "در 48 ساعت چیزی به استقلال اضافه نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در 48 ساعت چیزی به استقلال اضافه نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید