دستگیری شرور آدم ربا در دلگان

به گزارش مجله مستانه، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دلگان شرور آدم ربا را دستگیر و تسلیم قانون کردند.

دستگیری شرور آدم ربا در دلگان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از پلیس، سرهنگ غلامرضا نورا در تشریح جزئیات این خبر، گفت: مهرماه سال 97 نوجوانی در یکی از استان های همجوار، توسط سرنشین یک دستگاه خودرو ربوده شده و به مکانی نا معلوم منتقل می گردد.

وی اضافه کرد: عامل ربایش پس از گذشت 4ماه و اخذ مبالغ هنگفت از بستگان وی، انتها فرد ربوده شده را آزاد می نماید و متهم پس از اخاذی به مدت 2 سال متواری و زندگی مخفیانه داشته است.

فرمانده انتظامی دلگان با بیان اقدام ماموران برای شناسایی و دستگیری عامل آدم ربایی، عنوان نمود: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی انتها محل تردد وی در یکی از مناطق این شهرستان شناسایی و در مخفیگاهش طی اخذ نیابت قضائی طی یک عملیات پلیسی دستگیر و به پلیس آگاهی دلگان منتقل می گردد.

سرهنگ نورا با بیان اینکه علت و انگیزه ربایش در دست آنالیز است، بیان داشت: متهم در آنالیز و تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان در سرانجام با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با مخلان نظم وامنیت، خاطر نشان کرد: جرایم خشن جزء خط قرمز پلیس است و مقابله با آن از اولویت های پلیس به شمار می رود مجرمان بدانند در صورتی که به زندگی عادی خود برنگردند، منتظر برخورد سخت و قاطعانه پلیس باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1351

به "دستگیری شرور آدم ربا در دلگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری شرور آدم ربا در دلگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید