دو ستاره رئال به کرونا مبتلا شدند

به گزارش مجله مستانه، ادن هازارد و کاسیمیرو به کرونا مبتلا شده اند و قطعا بازی فردای رئال برابر والنسیا را از دست خواهند داد.

دو ستاره رئال به کرونا مبتلا شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، دقایقی پیش باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه ای رسمی خبر از ابتلای دو بازیکن خود به ویروس کرونا داد. ادن هازارد و کاسمیرو دو ستاره باشگاه در فاز تهاجمی و دفاعی درگیر کووید19 هستند و راهی قرنطینه شده اند.

هازارد و کاسیمیرو فعلا علائمی ندارند و تحت نظر پزشکان باشگاه برنامه های درمانی لازم را دنبال خواهند کرد. هر دو بازیکن در تمرین امروز رئال حاضر نبودند و برای جلوگیری از سرایت به دیگر بازیکنان سریعا به قرنطینه رفته اند. صبح امروز تست دیگر بازیکنان رئال منفی شد. به این ترتیب هازارد و کاسیمیرو بازی حساس فردا در مستایا را از دست خواهند داد.

غیبت این دو بازیکن بدون شک خبر بدی برای زیدان است. هازارد پس از هفته ها توانسته بود در سه بازی متوالی برای رئال به میدان برود. او در بازی قبلی رئال در لالیگا توانسته بود برابر اوئسکا یک گل زیبا بزند. کاسیمیرو هم مهره ای بی جانشین و غیر قابل انکار در ایده های زیدان محسوب می گردد.

تنها خبر خوب برای رئال این است که پس از ملاقات با والنسیا، وقفه بازی های ملی از راه می رسد و سپس هر دو احتمالا از این بیماری رهایی خواهند یافت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1176

به "دو ستاره رئال به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ستاره رئال به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید