دو غایب احتمالی و سرشناس ملاقات استقلال - سپاهان

به گزارش مجله مستانه، حساس ترین ملاقات هفته پانزدهم لیگ برتر در حالی بین استقلال و سپاهان برگزار می گردد که هر دو تیم شانس زیادی برای پیروزی در این ملاقات دارند.

دو غایب احتمالی و سرشناس ملاقات استقلال - سپاهان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حساس ترین بازی از هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر، تیم های اول و دوم جدول رده بندی که شانس زیادی برای قهرمانی نیم فصل دارند در اصفهان به مصاف هم می فرایند. با وجود اینکه نقطه قوت مشترک هر دو تیم خط حمله آنهاست و سرنوشت این بازی را هم ممکن است مهاجمان دو تیم معین نمایند، اما دو گلزن سنتی، خارجی و غول پیکر آن ها که فصل خوبی را سپری نمی نمایند، شانس کمی برای حضور در این ملاقات دارند؛ و این امکان وجود دارد ملاقات استقلال و سپاهان، در غیاب دیاباته و کی روش انجام گردد.

دیاباته و کی روش مهاجمان خارجی و گلزن استقلال و سپاهان شرایطی دارند که ممکن است به خاطر مسائل بدنی امکان حضور در این ملاقات را نداشته باشند و مربیان دو تیم در این ملاقات مهم امکان استفاده از آن ها را نداشته باشند.

دیاباته و کی روش از نظر گلزنی آماری شبیه به هم دارند و در حالی که مهاجم آبی ها 2 گل در این فصل به ثمر رسانده، استنلی کی روش تنها یکبار برای سپاهان پیروز به گلزنی شده است.

ملاقات استقلال و سپاهان از هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 17:10 روز شنبه 25 بهمن در اصفهان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1358

به "دو غایب احتمالی و سرشناس ملاقات استقلال - سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو غایب احتمالی و سرشناس ملاقات استقلال - سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید