ملاقات تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته با قهرمان اروپا در تهران

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال نشسته روسیه که اسم قهرمانی اروپا را در اختیار دارد در آستانه حضور در بازی های پارالمپیک به ایران سفر می نماید تا ضمن پیگیری تمریناتش در تهران، برگزارکننده دیدارهای تدارکاتی با تیم ملی کشورمان هم باشد.

ملاقات تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته با قهرمان اروپا در تهران

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این سفر با درخواست روس ها و موافقیت مسئولان والیبال نشسته کشورمان انجام می گردد. هزینه سفر تیم ملی والیبال نشسته روسیه هم با خود مسئولان این تیم است.

طبق برنامه پیش بینی شده، سفر روس ها به ایران یکشنبه انجام می گردد. آنها پنج روز در تهران خواهند بود و طی این مدت دو ملاقات تدارکاتی با تیم ملی والیبال نشسته کشورمان برگزار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال نشسته روسیه در حالی به ایران سفر می نماید اخیرا در تورنمنت بین المللی به میزبانی هلند شرکت داشت. این تیم در این تورنمنت با تیم هایی مانند آلمان و بوسنی ملاقات کرد و مقابل این تیم ها به فزونی دست یافت.

تیم ملی والیبال نشسته ایران اولین تیم ایران بود که سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک را به دست آورد. این تیم سال 2017 با صعود به ملاقات نهایی مسابقات قهرمانی دنیا در هلند سهمیه بازی های پارالمپیک را به دست آورد و در ادامه هم قهرمانی آن رقابت ها را از آن خود کرد.

تیم ملی والیبال نشسته ایران تجربه هشت دوره حضور در بازی های المپیک را دارد. این تیم در 6 دوره به اسم قهرمانی دست یافت و 2 دوره را با نایب قهرمان به خاتمه رساند. مسابقات والیبال نشسته پارالمپیک ریو هم با قهرمانی ایران به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1602

به "ملاقات تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته با قهرمان اروپا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات تدارکاتی تیم ملی والیبال نشسته با قهرمان اروپا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید