راه چاره ازدواج بین المللی برای حمایت از خانواده ؟ ، بهارستان با این طرح متشنج شد

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران : در پی صحبت های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راه چارههایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راه چاره ازدواج بین المللی، تعدادی از نمایندگان در مقابل جایگاه این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت های او انتقاد کردند.

راه چاره ازدواج بین المللی برای حمایت از خانواده ؟ ، بهارستان با این طرح متشنج شد

به گزارش ایسنا،در حالی که کنندگان مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه، مشغول بررسی موادی از طرح اصلاح قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری بودند، به یکباره کنندگان زن مجلس مقابل جایگاه امیرحسین بانکی پور کننده اصفهان و رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی حاضر شده و نقدهای را به صحبت های اخیر او درباره توصیه اش پیرامون ازدواج بین المللی دختران مجرد مطرح کردند؛ نقدهای که به گفته یکی از کنندگان زن مجلس با دفاع بانکی پور از صحبت هایش روبرو شد.

در پی حضور کنندگان زن در مقابل جایگاه بانکی پور، تعدادی از کنندگان مرد مجلس هم به این جمعیت پیوسته و در ابتدا درباره علت انتقاد کنندگان پرس و جو کردند. تعدادی از این کنندگان آقا وقتی فهمیدند بانکی پور چنین صحبتی را مطرح کرده با صدای بلند اعتراض کردند تا جایی که محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی با عصبانیت خطاب به بانکی پور گفت که آیا تو واقعا چنین حرفی را زده ای؟ در این هنگام تعدادی از کنندگان محمودوند را آرام کرده و او را به قسمت دیگری از مجلس بردند.

این انتها نقدها به بانکی پور نبود، عده ای دیگر از کنندگان باز مقابل جایگاه بانکی پور جمع شدند و این بار کمال علیپور کننده قائمشهر با صدای بلند به بانکی پور گفت آیا این صحبت های تو به معنای راه حل است؟ در نهایت هم ابراز تاسف کرد.با ورود تعدادی از اعضای هیات رئیسه جو مجلسمجلس آرام شد، ولی کنندگان در گروه های یک یا دو نفره به کنار جایگاه بانکی پور آمده و از او علت بیان چنین صحبت هایی را پرس و جو می کنند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1974

به "راه چاره ازدواج بین المللی برای حمایت از خانواده ؟ ، بهارستان با این طرح متشنج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه چاره ازدواج بین المللی برای حمایت از خانواده ؟ ، بهارستان با این طرح متشنج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید