رایزنی برای اخذ دعوتنامه حضور در تورنمنت های المپیکی بسکتبال

به گزارش مجله مستانه، رامین طباطبایی در تبادل نظر با خبرنگاران با تاکید بر اینکه دیدار با تیم های مطرح و المپیکی از اولویت های فدراسیون بسکتبال برای لحاظ کردن در برنامه های آماده سازی تیم ملی است، گفت: اعزام هایی که پیش از حضور تیم ملی در جام جهانی چین برای این تیم پیش بینی شد و دیدارهایی که در قالب این اعزام ها برگزار گردید در عملکرد و نتیجه گیری ملی پوشان و کسب سهمیه المپیک بی تاثیر نبود. کوشش مان این است مشابه همان اعزام و دیدارها را برای تیم ملی و پیش از اعزام به توکیو داشته باشیم.

رایزنی برای اخذ دعوتنامه حضور در تورنمنت های المپیکی بسکتبال

وی با اشاره به دو دعوتنامه ای که برای تیم ملی بسکتبال از طرفی چین ارسال شده است، اعلام کرد: اطلس اسپورت و سینو دو تورنمنتی است که دعوتنامه آنها را دریافت نموده ایم. هر دو تورنمنت پیش از المپیک و همزمان با یکدیگر برگزار می شوند. پاسخ فدراسیون به این دعوتنامه ها فعلا مثبت بوده اما تصمیم قطعی را بعد از دریافت دعوتنامه های احتمالی دیگر و در کل نهایی شدن برنامه های آماده سازی موردنظر اتخاذ خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بسکتبال یادآور شد: قاعدتا پیش از المپیک تورنمنت هایی برگزار خواهد شد و قطعا از ایران هم به عنوان یکی از تیم های حاضر در المپیک دعوت می گردد. البته اینکه این دعوتنامه از طرف کدام کشور، برای چه تورنمنتی و چه زمانی برای مان ارسال گردد، اهمیت زیادی دارد اما در کل اینکه حضور در آنها برای مان اهمیت دارد و به دنبال این هستیم تا شرایط حضور در بهترین شان را مهیا کنیم.

طباطبایی ادامه داد: فدراسیون بسکتبال میخواهد برنامه کشورهای مختلف و به خصوص کشورهای المپیکی که قصد برگزاری تورنمنت دارند را آنالیز کند و حتی رایزنی های لازم را داشته باشد تا تیم ملی ایران بتواند یکی از شرکت کنندگان در تورنمنت های آنها باشد. برای مان اهمیت دارد در تورنمنتی حاضر شویم که به میزبانی کشوری مطرح و صاحب سبک در بسکتبال باشد و کشورهایی در همین سطح هم در آن شرکت داشته باشند. بنابراین هر کاری لازم باشد انجام می دهیم تا شرایط به خوبی مهیا گردد.

وی در عین حال گفت: البته برگزاری یک تورنمنت هم جزو برنامه هایی است که به آن فکر می کنیم اما هنوز به قطعیت و جمع بندی در خصوص آن نرسیده ایم. باید جوانب مختلف در خصوص اینکه تیم ملی برای آماده سازی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی میزبان باشد یا مهمان، آنالیز گردد تا بهترین تصمیم گرفته گردد.

رئیس فدراسیون بسکتبال همچنین در خصوص سفرش به سوئیس برای حضور در کمیسیون پزشکی فیبا گفت: من تنها فردی هستم که به عنوان رئیس فدراسیون عضو این کمیسیون شده ام. سایر اعضا پزشک هستند و در بسکتبال کشورشان مسئولیتی غیر از ریاست دارند. در هر صورت این حضور فرصت خوبی است برای اینکه بتوان با مقامات دیگر کمیسیون های فیبا و مدیران ارشد این فدراسیون دیدار داشت و از آنها برای پیگیری بسیاری از برنامه ها یاری گرفت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 483

به "رایزنی برای اخذ دعوتنامه حضور در تورنمنت های المپیکی بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برای اخذ دعوتنامه حضور در تورنمنت های المپیکی بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید