صالحی امیری: کوشش می کنیم پاداش ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران برابر باشد

به گزارش مجله مستانه، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تمام کوشش خود را برای برابری کردن پاداش ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران خواهیم کرد.

صالحی امیری: کوشش می کنیم پاداش ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران برابر باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های ناشنوایان، سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاووس سعیدی دبیرکل و عبدی افتخاری و رحیمی اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز از فدراسیون ناشنوایان بازدید کردند.

فرشادان، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون، سعید خال، عضو هیئت رئیسه فدراسیون و محمد پرگر رئیس کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه ورزش های ناشنوایان نیز در این ملاقات حضور داشتند.

در این بازدید، مهران تیشه گران رئیس فدراسیون، معتمدی سرپرست دبیری، مسعود فراهانی و زهرا داودی نواب رئیس فدراسیون گزارشی را ارائه کردند.

صالحی امیری ضمن ملاقات با 3 نفر از قهرمانان المپیک ناشنوایان، از مجموعه ورزشی بازدید کرد. مسئولان و اعضای فدراسیون درخواست های خود را در خصوص حقوق ماهیانه ورزشکاران، افزایش پاداش قهرمانان، معیشت و موارد دیگر مطرح کردند.

صالحی امیری در بازدید از فدراسیون ناشنوایان گفت: فدراسیون ناشنوایان از قدمت بالایی برخوردار است و با عضویت در کمیته ملی المپیک شرایط ورزشکاران ناشنوا جهت حضور در مسابقات آینده هموارتر می گردد. تمام کوشش خود را برای برابری کردن پاداش ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران خواهیم کرد.

عضویت فدراسیون در کمیته ملی المپیک، برابری حقوق و پاداش قهرمانان و ورزشکاران با سایر ورزشکاران، اخذ مجوز استخدامی یک ورزشکار ناشنوا در کمیته المپیک ، ساخت 3 تندیس از قهرمانان شاخص ناشنوا، پرداخت حق الزحمه تمرینی ورزشکاران المپیکی تا بازی های المپیک 2021 برزیل، ارتقا بودجه فدراسیون و اختصاص ویترین ورزش ناشنوایان در موزه ملی المپیک از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل ها را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1125

به "صالحی امیری: کوشش می کنیم پاداش ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران برابر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری: کوشش می کنیم پاداش ورزشکاران ناشنوا با سایر ورزشکاران برابر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید