فال روزانه چهارشنبه 28 آذر 1397

به گزارش مجله مستانه، آیا می خواهید بدانید امروز چه چیزی در انتظار شماست؟ با خواندن فال روزانه 28 آذر 1397 بر اساس ماه تولد خود، برای خود برنامه ریزی کنید و نگاه بهتری به روز خود داشته باشید.

فال روزانه چهارشنبه 28 آذر 1397

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

فال روزانه چهارشنبه 28 آذر 1397

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - عزیزی که بیست و هشتم آذرماه به جهان اومدی، تولدت مبارک! در سال پیش رو فعالیت های موفقیت آمیز، اما سختی را خواهید داشت. در این جهت سعی کنید آرامش داشته باشید. مراقب باشید، این احتمال وجود دارد که افراد از صداقت و پاک دل بودن شما سوء استفاده نمایند؛ بنابراین توصیه می کنیم سال جاری کمتر حرف های دل خود را بر زبان بیاورید و با دیگران مشورت عمیقی نداشته باشید. شما این توانایی را دارید که به تنهایی از پس مسائل خود بر بیایید. این را هم بدانید که بهمن، ماه شانس شماست.

فروردین

امروز به همراه رفقای خود دور یکدیگر جمع شوید و یک زمان خاطره انگیز برای خود بسازید. این فقط شما نیستید که به این دورهمی احتیاج دارید، دوستان شما نیز از بودن در کنار شما لذت خواهند برد. به زودی استرس و اضطراب زیادی را در رابطه عاطفی خود تجربه خواهید کرد. در مواجهه با این مسائل توصیه می کنیم برخوردی جدی داشته باشید. اما می توانید از چیز های کوچک به سادگی بگذرید.

اردیبهشت

امروز خلاقیت شما در هر کاری بیشتر از گذشته خواهد بود. در هر زمینه ای که قدم بردارید با پیشرفت و موفقیت کار را شروع خواهید کرد. فردی خجالتی هستید، اما فکر ها و احساس درونی خود را نمی توانید به خوبی بر زبان بیاورید. امروز زمان خوبیست تا توانایی های خود را در محیط کار و خانه به همه اثبات کنید. با این کار ها می توانید همه را تحت تاثیر قرار دهید.

خرداد

تصمیم گیری برای شما بسیار سخت شده است، چراکه در میان افکار زیاد گمراه شده اید. نمی دانید که کدام راه واقعا به نفعتان است. با اینکه توانایی شما در مدیریت کار ها بسیار خوب است، اما امروز را به این کار اختصاص ندهید. صبر کنید تا آمادگی ذهن شما بالا رود، و با آمادگی کامل ذهنی تصمیمات منطقی اتخاذ کنید. از طرف دیگر، اگر در رابطه عاطفی خود به خوبی عمل ننموده اید، ناامید نشوید. برای رسیدن به آنچه که می خواهید هر چه بیشتر کوشش کنید.

تیر

امروز به جدی بودن در کار ها بیش از هر چیزی احتیاج دارید. بدانید که توانایی شما برای موفقیت و ارتقاء سطح کیفی کار ها بسیار بالاست. یاری دریافت از دیگران باعث پیشرفت هر چه بیشتر شما خواهد شد. اگر در رابطه عاشقانه خود به نقطه ای رسیده اید که باید یک تصمیم گرفته و یک جهت را در پیش بگیرید، معطل نکنید و با تجربیاتی که دارید، تصمیم خوبی برای آینده خود بگیرید. اگر یک قرار دیدار دارید، بهتر است نکات خود روی کاغذ بیاورید تا بهترین و تاثیرگذارین مکالمه ممکن را ارائه دهید.

مرداد

در حال حاضر نمی توانید با شرایطی که دارید، خود را وفق دهید. توصیه می کنیم صبر پیشه کنید و وقت خود را به استراحت اختصاص دهید. امروز زمان خوبی برای کلید زدن کار های مهم زندگی نیست. بهتر است کار های کوچک را تمام کنید تا با انرژی حاصل از آن ها برای مسائل عظیم تر آماده شوید. اگر از عشق زندگی خود غافل شده اید، با هدیه دادن، و گفتن یک جمله عاشقانه او را شادمان کنید.

شهریور

قوه احساس شما امروز بیش از هر روز دیگری قدرتمند شده است. با اینکه محبت به دیگران را دوست دارید و از ته دل می خواهید انسان پاکی باشید، بعضی از افراد در کوششند تا شما را از جهت زندگی دور نمایند. کلید موفقیت شما وفق پذیری با شرایط حال حاضر است. اما اگر جذب فرد یا گروهی شدید، با او قرار دیدار بگذارید؛ این فرد از وجود جسارت و شجاعت در شما متعجب خواهید داشت.

مهر

امروز دوس دارید که راه های مختلف را برای رسیدن به هدف خود امتحان کنید، اما چیزی مانع شما می گردد. شما نباید به آن توجه کنید، به کوشش تان ادامه دهید. از رفتار های بدون فکر و عجولانه بپرهیزید. قبل از انجام هر کاری تمام جوانب آن را بسنجید و سپس بهترین تصمیم را بگیرید. در این صورت حتی اگر به نتیجه دلخواهتان نرسید، مطمئن هستید که همه کوششتان را نموده اید و در آینده هم زمان کافی برای جبران دارید. پس بهتر است شانس های زندگی تان را با رفتار های عجولانه از دست ندهید.

آبان

اطلاعاتی که امروز از افراد اطرافتان دریافت می کنید بسیار ارزشمند هستند. پس سعی کنید به دقت آن ها را فرا بگیرید، زیرا از دست دادن نکته ای می تواند کار شما را به عقب بیندازد. امروز روزی است که شما قادر به انجام چند کار همزمان هستید، پس کار های عقب مانده تان را نظم دهید. به شما پیشنهاد میکنیم که در رابطه عاطفی تان تغییراتی بدهید، چراکه نمی توانید از روش های قدیمی نتیجه دلخواه تان را بگیرید. موفقیت شما در رفتار جدیدی است که برای اطرافیانتان قابل انتظار نیست.

آذر

اخیرا برای راهی که می خواهید انتخاب کنید دودل هستید. بقیه دوست دارند که از تصمیم و کار های شما آگاه شوند و حرف هایشان روی شما تاثیر می گذارد، چراکه شما فردی حساس هستید. به شما توصیه میکنیم که اجازه ندهید حرف های آنان شما را از پیشرفت باز دارد. به این منظور بهتر است برنامه هایتان را به کسی نگویید. حتی اگر تمام برنامه ها به صورتی که در ذهنتان است پیش نرفت مأیوس نشوید، با کمی صبر همه چیز بهتر خواهد شد.

دی

حدس میزنیم که امروز صبح با بی حوصلگی از خواب بیدار شده باشید، اما سعی کنید این موضوع موجب نگردد که از کارهایتان عقب بمانید. شما در مرحله مهمی از کارهایتان هستید، پس در کارتان ثبات ایجاد کنید و به آن اهمیت دهید. علت سو استفاده اطرافیان از شما به دلیل مهربانی بیش از اندازه تان است. بهترین کار این است که با هرکس به اندازه ظرفیتش برخورد کنید، در غیر این صورت این شما هستید که ضرر می کنید.

بهمن

این روز ها احساس خستگی می کنید و دوس دارید کارهایتان را آهسته تر انجام دهید، اما بدانید که اکنون وقت مناسبی برای درنگ کردن نیست. سعی کنید بیرون بروید که و با افرادی که ذهنیت مثبتی دارند ارتباط برقرار کنید. در رابطه عاطفی تان دچار شک و تردید شده اید. بهتر است به آنچه که گذشته منطقی فکر کنید و هرچه زودتر تکلیفتان را معین کنید. ماندن در این حالت برزخ به ضرر هر دوی شماست.

اسفند

امروز روزی است که همه چیز به نفع شماست. اطرافیانتان نیز بیشتر به سمت شما جذب می شوند. به جای خیال پردازی کمی واقع گرا باشید. شما می توانید از این شرایط چه در کار و چه در روابط عاطفی بهترین استفاده را ببرید. بین شما و شریک زندگی تان فاصله افتاده است و مصاحبه اولین قدم برای برطرف آن است. مصاحبهی موثر می تواند تغییرات مثبتی برای هردو تان به ارمغان بیاورد.

منبع: setare.com
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1362

به "فال روزانه چهارشنبه 28 آذر 1397" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه چهارشنبه 28 آذر 1397"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید