قول نوباوه وطن به خبرنگاران، موضوع امنیت و بیمه خبرنگاران پیگیری می گردد

به گزارش مجله مستانه، نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مسائل مختلف خبرنگاران را آنالیز و پیگیری می کنم و قول می دهم به عنوان فردی از قشر خبرنگار، در پیگیری دغدغه هایشان از آنها دفاع کنم.

قول نوباوه وطن به خبرنگاران، موضوع امنیت و بیمه خبرنگاران پیگیری می گردد

بیژن نوباوه وطن نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ، گفت: مسائل مختلف خبرنگاران را آنالیز و پیگیری می کنم، قول می دهم به عنوان فردی از قشر خبرنگار، در پیگیری دغدغه هایشان از آنها دفاع کنم.

وی ادامه داد: تسهیلات امور خبرنگاران و نحوه خبرگیری از دیگر موضوع هایی است که در کمیسیون فرهنگی دنبال می گردد. افزون بر اینها کوشش می کنیم حوزه تسهیلات و بیمه خبرنگاران در زمینه قانون گذاری و البته ایجاد امنیت های گوناگون در برابر هجمه ها و آزار رساندن به این قشر را در زمینه نظارت بر قانون به نتیجه برسانیم.

عضو ناظر مجلس یازدهم در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با ابراز خرسندی از وجود تخصص های گوناگون در میان اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم اظهار کرد: از حوزه رسانه بی خبر نیستیم و کمیسیون فرهنگی اطلاعات خوبی درباره آن دارد. با نزدیک به چهل سال تجربه کار خبری می دانم بعضی مسائل خبرنگاران به صورت روزانه و جدید رخ می دهد که همه آنها باید مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1465

به "قول نوباوه وطن به خبرنگاران، موضوع امنیت و بیمه خبرنگاران پیگیری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قول نوباوه وطن به خبرنگاران، موضوع امنیت و بیمه خبرنگاران پیگیری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید