لیگ NBA، بروکلین قید ستاره تیمش را زد

به گزارش مجله مستانه، ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتس در بازی های خانگی این تیم در لیگ NBA تیمش را همراهی نخواهد کرد.

لیگ NBA، بروکلین قید ستاره تیمش را زد

به گزارش خبرنگاران، تنها راهی که کایری اروینگ ستاره تیم بروکلین نتس می تواند برای این تیم در لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا در فصل 22-2021 بازی کند، دریافت واکسن COVID-19 است اما او مدت هاست که از واکسن زدن، طفره می رود.

استیو نش سرمربی تیم بروکلین خیلی کوشش کرد تا به دریافت واکسن و بازگشت گارد رأس تیمش امیدوار باقی بماند، ولی اتفاقی که نباید، بالاخره افتاد و نش خاطرنشان کرد بروکلین در بازی های خانگی از اروینگ استفاده نخواهد کرد.

اروینگ به این ترتیب، حداقل 41 بازی از فصل آینده لیگ را از دست خواهد داد و نمی تواند در سان فرانسیسکو و نیویورک به میدان برود. او بعلاوه طبق قوانین کانادا، به این کشور هم نمی تواند سفر کند و مقابل تیم تورونتو رپتورز هم غایب خواهد بود.

ستاره نتس تا چند روز پیش حتی در تمرینات تیم هم نمی توانست شرکت کند، اما پس از اینکه محل تمرین تیم بروکلین نتس به اسم یک ساختمان اداری، تشخیص داده شد، توانست در تمرین حاضر گردد.

بازی نکردن اروینگ برای او بسیار گران تمام می گردد. طبق قوانین NBA و NFL، هر بازیکن در ازای از دست دادن هر بازی ناشی از عدم دریافت واکسن، کمی بیش از یک درصد قراردادش جریمه خواهد شد. مبلغ دریافتی اروینگ در این فصل 35 میلیون دلار است، ولی او با غیبت در هر مسابقه، 381 هزار دلار از دست می دهد. که در مجموع 15.6 میلیون دلار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1713

به "لیگ NBA، بروکلین قید ستاره تیمش را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، بروکلین قید ستاره تیمش را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید