موسوی: استقلال مقابل سپاهان باهوش بود و پس از پنالتی، راحت تر بازی کرد، فرقی نمی کند در نیمه نهایی با چه تیمی بازی کنیم

به گزارش مجله مستانه، پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد؛ شاگردان فرهاد مجیدی مقابل سپاهان، عملکرد هوشمندانه ای ارائه و پس از پنالتی، راحت تر بازی کردند.

موسوی: استقلال مقابل سپاهان باهوش بود و پس از پنالتی، راحت تر بازی کرد، فرقی نمی کند در نیمه نهایی با چه تیمی بازی کنیم

علی موسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره فزونی 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان گفت: استقلال خیلی باهوش عمل کرد و توانست نتیجه را به سود خود به سرانجام برساند. پنالتی اواخر نیمه نخست استقلال بسیار روحیه بخش بود و تیم پس از آن راحت تر بازی کرد. با وجود اینکه سپاهان در نیمه دوم سراسر در حمله بود، استقلال به خوبی از ضدحملات هم بهره برد. تیم در فرصت مناسب توانست گل دیگری هم بزند و بازیکنان در این مسابقه در خطوط مختلف، کمتر اشتباه کردند.

وی درباره غیبت دیاباته، مطهری و اسماعیلی توضیح داد: غیبت آنها خیلی احساس نشد اما این مصدومیت ها برای تیم ها در شروع مجدد مسابقات قابل پیش بینی بود و استقلال شرایط سختی داشت. مربیان هم باید برای این شرایط چاره ای بیندیشند. استقلال در این مسابقه گلی دریافت نکرد و در خط دفاع و دروازه عملکرد بدی نداشت. مهم پیروزی در این بازی بود که استقلال باهوش عمل کرد و به آن دست یافت.

پیشکسوت باشگاه استقلال درخصوص قرعه مناسب آبی پوشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اعلام نمود: بازی ها به هیچ وجه قابل پیش بینی نیستند. پس از وقفه ایجاد شده به خاطر کرونا، یک تیم در خانه حریفش پیروز می گردد و هفته بعد در خانه اش شکست می خورد. تیم ها در مجموع بالا و پایین زیادی دارند و تا آخرین لحظه نمی توان چیزی را پیش بینی کرد. هر تیمی خودش را با این شرایط وفق بدهد و باتجربه و باهوش عمل کند، پیروز خواهد بود.

موسوی در خصوص احتمال رویارویی استقلال با پرسپولیس در دور بعدی جام حذفی به خبرنگاران گفت: برای صعود به فینال، حریف نیمه نهایی نباید فرقی کند و استقلال در مرحله بعد باید مقابل هر حریفی، با صلابت وارد زمین گردد. پرسپولیس هم در دیدارهای اخیر نتایج خوبی نگرفته و هیچ بازیکنی آمادگی کامل ندارد. تیم ها شرایط مناسبی ندارند و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند در لیگ قهرمانان آسیا پیروز گردد یا خیر، بیان نمود: لیگ قهرمانان آسیا تورنمنتی بین المللی است و بازیکنان در این رقابت ها باید بین المللی بازی نمایند. بی تجربگی و اشتباهاتی که بازیکنان در لیگ مرتکب می شوند، در مسابقات آسیایی باعث کسب نتایج غیرمعمول می گردد. رقبای ما در این مسابقات بسیار حرفه ای هستند و هیچ فرصتی را از دست نمی دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1033

به "موسوی: استقلال مقابل سپاهان باهوش بود و پس از پنالتی، راحت تر بازی کرد، فرقی نمی کند در نیمه نهایی با چه تیمی بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: استقلال مقابل سپاهان باهوش بود و پس از پنالتی، راحت تر بازی کرد، فرقی نمی کند در نیمه نهایی با چه تیمی بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید