مومنی: امیدوارم برگزاری لیگ، سلامتی بازیکنان را به خطر نیندازد، برای آمادگی حداقل یک ماه زمان می خواهیم

به گزارش مجله مستانه، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر بازی های لیگ برتر ادامه پیدا کند، برای رسیدن به آمادگی حداقل احتیاج به یک ماه زمان داریم.

مومنی: امیدوارم برگزاری لیگ، سلامتی بازیکنان را به خطر نیندازد، برای آمادگی حداقل یک ماه زمان می خواهیم

مهدی مومنی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص تعطیلی طولانی مدت مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: این شرایط در بیشتر لیگ های جهان وجود دارد. سلامتی انسان ها خیلی مهمتر از برگزاری مسابقات است. ما از تمرینات گروهی و بازی های رسمی دور هستیم و این موضوع بازیکنان را دچار مشکل نموده است، فعلا هم که نمی دانیم چه تصمیمی در خصوص ادامه لیگ برتر گرفته خواهد شد.

وی تاکید نمود: تیم ما سال جاری کم مشکل نداشت که کرونا هم به آن اضافه شد. نمی دانم سازمان لیگ در خصوص ادامه بازی ها چه تصمیمی خواهد گرفت اما الان بدن ها در افت است و اگر می خواهند بازی ها را برگزار نمایند حداقل احتیاج به یک ماه تمرنی داریم تا به امادگی 70 درصدی برسیم.

مومنی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق ادامه برگزاری بازی های لیگ برتر است؟ گفت: در وهله اول سلامتی انسان ها و آنهایی که با برگزاری بازی ها درگیر هستند بسیار مهم است. هنوز که بیماری کرونا ریشه کن نشده و امیدوارم برگزاری لیگ، سلامتی بازیکنان را به خطر نیندازد.

هافبک صنعت نفتگفت: تیم ما در این فصل شرایط سختی داشت ولی با این حال نتایج بدی نگرفتیم. اگر مسابقات ادامه پیدا کرد کوشش می کنیم نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی طرفداران گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 883

به "مومنی: امیدوارم برگزاری لیگ، سلامتی بازیکنان را به خطر نیندازد، برای آمادگی حداقل یک ماه زمان می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مومنی: امیدوارم برگزاری لیگ، سلامتی بازیکنان را به خطر نیندازد، برای آمادگی حداقل یک ماه زمان می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید