هشدار: توقف و تردد در بستر رودخانه ها ممنوع

به گزارش مجله مستانه، روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان طی روز های چهارشنبه و پنجشنبه 23 و 24 فروردین ماه) هشدار داد.

هشدار: توقف و تردد در بستر رودخانه ها ممنوع

به گزارش ایرنا، با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور و براساس هشدار نارنجی رنگ این سازمان مبنـی بر نفوذ و تشدید فعالیت سامانه بارشی در روز های چهارشنبه و پنجشنبه (23 و 24 فروردین ماه) در استان های تهران و البرز، رگبار شدید باران، رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید پیش بینی شده است که احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب و احتمال طغیان رودخانه ها، وجود خواهد داشت.

احتمال بروز سیل با توجه به فعالیت این سامانه بارشی و طغیان رودخانه ها وجود خواهد داشت لذا از هموطنان تقاضا می گردد در روز های مذکور از توقف و تردد در اطراف رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند و به هشدار ها و توصیه های ایمنی توجه نموده و مراقبت های لازم را به عمل آورند تا هیچگونه خسارت جانی و مالی متوجه آن ها نگردد.

احتمال بارش شدید باران در محدوده سولقان، امام زاده داود و کن وجود دارد که همانند سال گذشته احتمال سیلاب پیش بینی شده است. اگر مردم به هشدار ها توجه کافی نداشته باشند، بیم تکرار حادثه جانی سیل سال گذشته در امام زاده داود وجود خواهد داشت.

شرکت آب منطقه ای تهران، در کنار سایر ارگان های مرتبط برای مهار سیلاب های احتمالی در حالت آماده باش است. شهروندان از هرگونه تردد، استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، دریاچه سد ها و دیگر تاسیسات آبی پر خطر و بعلاوه کوهنوردی خودداری نموده و به بنر های هشدار سیل در حاشیه رودخانه ها و محل های ورودی مکان های گردشگری که به وسیله این شرکت نصب شده است، توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 فروردین 1402 بروزرسانی: 24 فروردین 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2108

به "هشدار: توقف و تردد در بستر رودخانه ها ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار: توقف و تردد در بستر رودخانه ها ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید