واگذاری ثبت 26 مورد از خدمات وظیفه عمومی به دفاتر پلیس

به گزارش مجله مستانه، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه هوشمندی و امانتداری پلیس از اولویت های سازمان وظیفه عمومی است، گفت: با ایجاد بسترها و کوشش برای هوشمندسازی پلیس، شاهد تحولات چشمگیری در تسهیل فرآیندهای سازمان وظیفه عمومی و شیوه خدمت رسانی به مردم هستیم.

واگذاری ثبت 26 مورد از خدمات وظیفه عمومی به دفاتر پلیس

به گزارش خبرنگاران، سردار تقی مهری با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای نمایش اقتدار پلیس و ارتقاء صندلی آن در جامعه است، اظهارکرد: خدمات دهی به مردم یک فرصت و توفیق است و سازمان وظیفه عمومی ناجا همیشه کوشش می نماید در این راستا، به بهترین شیوه ممکن جوابگوی مردم باشد. به همین دلیل با ایجاد بسترها، پیگیری های مداوم و کوشش برای هوشمندسازی پلیس، شاهد تحولات چشمگیری در تسهیل فرآیندهای سازمان وظیفه عمومی و شیوه خدمت رسانی به مردم هستیم، به نحوی که در نیمه نخست سال 98 شاهد افزایش بهره گیری از سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری و افزایش رضایت مندی مردم از خدمات این سازمان بوده ایم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با تاکید بر شعار هفته نیروی انتظامی پلیس هوشمند؛ امین مردم توضیح داد: هوشمندی و امانتداری پلیس از اولویت های این سازمان است.

سردار مهری از کاهش مراجعات حضوری به این سازمان اطلاع داد و گفت: بازنگری فرآیند انواع معافیت های سربازی، به کارگیری پزشکان معتمد برای معاینه اولیه مشمولان و ارتباط سیستمی پزشکان معاین با دفاتر پلیس+10، ایجاد ارتباط سیستمی با ثبت احوال و ... تاثیر به سزایی در تسریع رسیدگی به درخواست های مشمولان داشته است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه نمود: همچنین مشمولان در سراسر کشور می توانند به وسیله سامانه تلفن گویا به شماه 096480 به صورت شبانه روزی از قوانین و مقررات وظیفه عمومی آگاه شده و در صورت احتیاج به مشاوره تخصصی به وسیله سامانه مذکور در ساعات اداری با کارشناسان وظیفه عمومی تماس بگیرند.

ایجاد سامانه ثبت رزومه تخصصی مشمولان سربازی

سردار مهری گفت: یکی از دغدغه های مسئولان بهره وری تخصصی و ارتقاء سربازان در نیروهای مسلح است که توانسته ایم با ایجاد سامانه ثبت رزومه تخصصی مشمولان متقاضی اعزام به خدمت به وسیله دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10)، از توانایی های سربازان در عرصه های مختلف کشور از جمله علمی، دفاعی، امنیتی، انتظامی و .... استفاده کنیم.

براساس اعلام سایت پلیس، وی اضافه نمود: با بکار گیری ظرفیت های سازمانی و برون سازمانی و تعامل بیشتر با ستاد کل نیروهای مسلح، توانسته ایم در زمینه اجرای ماموریت های خطیر خود چشمگیرتر عمل کنیم.

به گفته سردار مهری با ایجاد زیرساخت های لازم، ثبت 26 مورد از امور وظیفه عمومی از جمله ثبت درخواست اعزام به خدمت و معافیت ها، تمدید و تعجیل تاریخ اعزام به خدمت، اصالت کارت ها، توجیه غیبت، اصلاح نشانی محل سکونت و ... در سراسر کشور به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 واگذار شده که این اقدام، صرفه جویی در وقت و هزینه مشمولان را به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 369

به "واگذاری ثبت 26 مورد از خدمات وظیفه عمومی به دفاتر پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری ثبت 26 مورد از خدمات وظیفه عمومی به دفاتر پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید