پشت پرده انصراف فرهاد و استعفای ماجدی، بازگشت استراماچونی قطعی است

به گزارش مجله مستانه، هیات مدیره استقلال در شرایطی که آماده بود سرمربیگری فرهاد مجیدی را اعلام کند متوجه می شود که دور خورده اند و وزارت ورزش خودش برای بازگرداندن استراماچونی ابتکار عمل را در دست گرفته و قول و قرار ها را گذاشته و تیم مذاکره کننده را هم معین کرده است.

پشت پرده انصراف فرهاد و استعفای ماجدی، بازگشت استراماچونی قطعی است

خبرنگاران- پنج شنبه بعد از بیانیه ای که در آن سرپرست موقت باشگاه از سرانجام همکاری و بسته شدن پرونده استقلال و آندره آ استراماچونی خبر داد، قرارداد فرهاد مجیدی هم آماده امضا شدن بود تا او به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان معرفی گردد، اما تماس وزارت ورزش و دستور ادامه مذاکره با مرد ایتالیایی از طرف وزیر بار دیگر تصمیم و برنامه هیات مدیره را وتو کرد!

فرهاد که تمام کارهایش برای نشستن روی نیمکت استقلال را انجام داده بود و 2هفته برخلاف خواسته و فشار هواداران از جانشینی استراماچونی انصراف نداده بود،تصمیم گرفت تا بیش از این دیر نشده اعلام کند که جانشین مربی محبوب هواداران نمی گردد و در نتیجه آن پیام اینستاگرامی را منتشر کرد.

گفته می گردد دلیل استعفای میرشاد ماجدی هم به اتفاقات روز پنج شنبه بر می گردد.ماجدی که خبر می رسد برادرش فرشاد هم در کادر فنی جدید دستیار مجیدی بود، وقتی دید که برای چندمین بار وزارت ورزش تصمیمات آنها را وتو می کند و می خواهد سرمربیگری فرهاد تا مذاکره دوباره با وکیل استراماچونی عقب بیافتد و در نتیجه آن فرهاد هم انصراف داده و ماجدی هم به این نتیجه می رسد که استعفا دهد. به خصوص که در روزهای اخیر هم به شدت از سوی هواداران در فضای مجازی تحت فشار بودند.

وکیل استراماچونی این بار از طریق رحمان رضایی مستقیم برای وزارت ورزش پیام می فرستد و تیم مذاکره کننده یعنی علی خطیر، رحمان رضایی و اسماعیل خلیل زاده هم از طرف وزارت ورزش انتخاب می شوند تا با وکیل استراماچونی مذاکره کنند. با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد بازگشت مرد ایتالیایی تا حدود زیادی نهایی تضمین شده باشد و مذاکره کننده گان جدید برخلاف منزوی و ماجدی و فتحی بتوانند استراماچونی را به بازگشت ترغیب کنند.

گفته می گردد انصراف فرهاد و استعفای ماجدی هم به اطمینان آنها از این موضوع برمی گردد. خطیر و رحمان رضایی می توانند وکیل استراماچونی را راضی کنند تا پیشنهاد فتح الله زاده یعنی دریافت حقوق یک ماه جلوتر را به عنوان تضمین پرداخت شدن حق و حقوقش بپذیرد و بر سر سایر شروط هم که اختلاف نظر و دعوایی وجود ندارد.

از طرف دیگر گفته می گردد اعضای هیات مدیره از اینکه وزیر ماموریت مذاکره با استراماچونی را از آنها گرفته و به علی خطیر سپرده است ناراحت هستند. استعفای میرشاد ماجدی هم گفته می گردد به همین دلیل بوده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 601

به "پشت پرده انصراف فرهاد و استعفای ماجدی، بازگشت استراماچونی قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده انصراف فرهاد و استعفای ماجدی، بازگشت استراماچونی قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید