پیرلو: همه ما از حذف مان از لیگ قهرمانان عصبانی بودیم، رونالدو در زمین بازی جواب منتقدانش را داد

به گزارش مجله مستانه، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پیروزی شاگردانش در هفته بیست و هفتم سری A را پاسخی به ناکامی اخیر در لیگ قهرمانان اروپا دانست و عصبانیت ستاره پرتغالی بانوی پیر را هم طبیعی توصیف کرد.

پیرلو: همه ما از حذف مان از لیگ قهرمانان عصبانی بودیم، رونالدو در زمین بازی جواب منتقدانش را داد

به گزارش خبرنگاران، آندره آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نشست خبری پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) مردانش در خانه کالیاری در هفته بیست و هفتم سری A ایتالیا، به خبرنگاران گفت: با رویکردی مناسب پا به میدان گذاشتیم، همان رویکردی که بعد از حذف مان از لیگ قهرمانان اروپا لازم بود نشان دهیم و به همین دلیل هم بازی را مقتدرانه شروع کردیم.

پیرلو درباره تغییر مکرر سیستم بازی تیمش بین 2-5-3 و 2-4-4 هم گفت: ما بازیکنی باهوش مانند دانیلو داریم که می تواند در هر پستی کارش را انجام دهد. در خط دفاعی سه بازیکن داریم که به خوبی از پس تملک توپ برمی آیند. وقتی کوادرادو جلو می رود، کولوسفسکی بیشتر به مرکز متمایل می گردد. ما اصولاً با چهار بازیکن دفاع می کنیم، اما با سه بازیکن بازیسازی را انجام می دهیم. کولوسفسکی در آینده می تواند بیشتر در خط حمله بازی کند. ما مجبور بودیم از او به عنوان مهاجم دوم استفاده کنیم تا جای خالی بازیکنان غایب را پر کنیم. طبیعتاً زمانی که ما دو مهاجم نوک تخصصی داشته باشیم، بازی مان بهتر می گردد.

یکی از صحنه های جنجالی بازی، برخورد شدید کریستیانو رونالدو بر سر تصاحب توپ در یک نبرد هوایی با کرانیو بود که باعث جراحت بازیکن کالیاری شد و ستاره پرتغالی هم بابت آن یک کارت زرد گرفت، در حالی که بعضی از کارشناسان داوری در ایتالیا مدعی بودند او باید اخراج می شد.

پیرلو درباره آن صحنه هم گفت: من فکر می کنم که برخورد آنها از آن صحنه های کلاسیکی است که در هر مسابقه ای از فوتبال ممکن است رخ دهد. هر دو بازیکن نگاه شان به توپ بود و متوجه نبودند که چقدر به یکدیگر نزدیک هستند.

سرمربی یووه درباره واکنش معنادار رونالدو به هت تریکش که پاسخی به نقدها فراوان از او به خاطر عملکردش در شب حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان بود نیز تأکید کرد: او مانند همه بازیکنان تیم بعد از حذف از لیگ قهرمانان عصبانی بود، اما حرفش را با سه گلی که به ثمر رساند در زمین بازی زد و این تمام چیزی است که اهمیت دارد. ما فقط باید روی نتایج خودمان تمرکز کنیم و تا جایی که می گردد امتیاز بگیریم و بازی ها را ببریم. در سرانجام فصل معین خواهد شد که چه تیمی قهرمان است.

یوونتوس با وجود پیروزی برابر کالیاری همچنان با 10 امتیاز فاصله و یک بازی کمتر نسبت به اینتر در رده سوم جدول واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1423

به "پیرلو: همه ما از حذف مان از لیگ قهرمانان عصبانی بودیم، رونالدو در زمین بازی جواب منتقدانش را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرلو: همه ما از حذف مان از لیگ قهرمانان عصبانی بودیم، رونالدو در زمین بازی جواب منتقدانش را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید