پیروزی سخت کانادا در مقابل صربستان ، صربستان بازی برده را باخت

به گزارش مجله مستانه، تیم ملی بسکتبال کاناداموفق شد صربستان را مغلوب کند .

پیروزی سخت کانادا در مقابل صربستان ، صربستان بازی برده را باخت

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران دومین دیدار گروه دو بازی های بسکتبال بانوان المپیک از ساعت 45 :9 به وقت تهران برگزار شد و تیم های ملی بسکتبال کانادا و صربستان در یک دیدار حساس به مصاف یکدیگر رفتند و در خاتمه این کانادا بود که پیروز شد با نتیجه 71 -67 حریفش را شکست دهد و به دومین پیروزی دست یابد .

کانادایی ها در بازی اولشان پیروز به شکست چین شده بودند اما صرب ها مغلوب اسپانیای قدرتمند شده بودند .

ترکیب صربستان : میراندا ، پتروویچ ، کرانیچ ، تامارا ، ساسا

ترکیب کانادا : کیم گاوچر ، راین کوک ، تورین ، کیا نورس ، میها ماریا

کوارتر اول

صربستان 21 - 21 کانادا

کوارتر اول ، دو تیم بازی را زیبا و نمایشی آغاز کردند. کانادایی ها که در اندیشه کسب دومین بردشان در المپیک بودند با بازی محکم و با برنامه صرب ها روبرو شدند به طوری که در ابتدا اختلاف زیادی با رقیبشان پیدا کردند . سبد اول را میراندا صرب بدست اورد . بانوان صربستانی که ضعف حریف را دیده بودند کمی نرم تر بازی کردند و با وجود اختلاف امتیازی که با حریف داشتند در خاتمه به تساوی رضایت دادند .

کوارتر دوم

صربستان 19 - 11

صرب ها که نمی خواستند خاطره تلخ بازی با تیم قدرتمند اسپانیا بار دیگر تکرار شود در این کوارتر شجاعانه جنگیدند و پیروز شدند با یک بازی زیبا در نهایت پیروز میدان باشند .

کوارتر سوم

صربستان 17 - 13 کانادا

صرب ها باز هم مانند کوارتر دوم در این کوارتر بازی را فوق العاده آغاز کردند و با یک بازی حساب شده توانستند به امتیاز برسند . اگر چه کانادایی ها حتی در لحظاتی از حریف پیش گرفتند اما نتوانستند تا خاتمه به این کار ادامه دهند و بازهم مغلوب حریف اروپاییشان شدند .

کوارتر چهارم

صربستان 10 -26

کوارتر چهارم با تمام کوارتر های قبلی متفاوت بود و این کنادایی ها بودند که توانستند شرایط را به کلی تغیر دهند و با انجام یک بازی زیبا و با برنامه صرب ها را به دردسر بیاندازند . بانوان صربستان که تمام مدت نسبت به حریفشان فزونی داشتند نتوانستند به این شرایط ادامه بدهند و در خاتمه به مانند بازی قبلی شان با نتیجه نزدیک شکست خوردند .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1761

به "پیروزی سخت کانادا در مقابل صربستان ، صربستان بازی برده را باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت کانادا در مقابل صربستان ، صربستان بازی برده را باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید