کرواسی 1 - 2 فرانسه؛ حذف نایب قهرمان دنیا

به گزارش مجله مستانه، فرانسه پیروز شد در خانه کرواسی 1-2 پیروز گردد.

کرواسی 1 - 2 فرانسه؛ حذف نایب قهرمان دنیا

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فرانسه در شبی که هوگو لوریس خصوصا در دقایق پایانی عملکرد درخشانی داشت، با دو گل آنتوان گریزمان و کیلیان امباه توانست 1-2 کرواسی را مغلوب نموده و مقدمات حذف حریف از لیگ ملت های اروپا را فراهم کند.

تیم ملی فرانسه بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه هشت به گل اول رسید. دفع توپ اشتباه مدافعان کرواسی باعث شد توپ در محوطه به آنتوان گریزمان برسد و او با ضربه ای دقیق دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه 16 و روی پاس آنتونی مارسیال بود که کیلیان امباپه در موقعیت تک به تک تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه خارج شد. در اواسط نیمه اول کرواسی تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ابتدا ضربه پاسالیچ به کلمنت لانگله خورد و در ادامه ضربه او با واکنش تماشایی هوگو لوریس همراه شد.

در لحظات پایانی نیمه اول فرانسه تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه سر لانگله روی ارسال گریزمان راهی به دروازه نیافت و فرانسه با همان فزونی 0-1 راهی رختکن شد.

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم ایوان پریشیچ با حرکتی تماشایی و گذر از سد مندی می توانست روی دروازه فرانسه خطرساز گردد، اما بازیکنی برای گل کردن ارسال او حاضر نبود.

اما در دقیقه 65 فشار کرواسی جواب داد و این تیم به گل رسید. ارسال عرضی لوکا مودریچ به نیکولا ولاشیچ رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه پیروز به گلزنی شد.

اما در دقیقه 79 فرانسه به گل دوم دست یافت. ارسال سرضرب لوکاس دینه در مقابل دروازه به امباپه رسید و او با ضربه ای دقیق دروازه کرواسی را باز کرد.

در دقیقه 87 متئو کواچیچ با ضربه ای زمینی دروازه فرانسه را تهدید کررد، اما هوگو لوریس این موقعیت را دفع کرد. در لحظاتی پایانی لوریس عکس العمل درخشانی روی ضربه کراماریچ نشان داد و در نهایت فرانسه 1-2 پیروز به غلبه بر کرواسی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1072

به "کرواسی 1 - 2 فرانسه؛ حذف نایب قهرمان دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرواسی 1 - 2 فرانسه؛ حذف نایب قهرمان دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید