کرونا تاثیری بر انجام لاتاری گرین کارت 2022 امریکا ندارد

به گزارش مجله مستانه، این روزها که در تب و تاب ثبت نام لاتاری 2022 گرین کارت امریکا قرار داریم و افراد زیادی را می بینیم که به دنبال ثبت نام هستند شاید این سئوال برایتان پیش بیاید که آیا در روزهایی که جهان درگیر مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته است، چطور ثبت نام لاتاری امکان پذیر خواهد بود. اگر شما هم از این دست افراد هستید و با دیده تردید به این موضوع نگاه می کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا اطمینان حاصل نمایید که چرا کرونا بر ثبت نام لاتاری تأثیر گذار نخواهد بود.

کرونا تاثیری بر انجام لاتاری گرین کارت 2022 امریکا ندارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

لاتاری، یک قرعه کشی است که هر ساله توسط اداره مهاجرت امریکا برگزار می شود و افراد برای اخذ گرین کارت امریکا از سراسر جهان با داشتن شرایط لازم ثبت نام می نمایند و شانس خود را برای برنده شدن امتحان می نمایند. شما برای ثبت نام در لاتاری علاوه بر آنکه می بایست در کشور مجاز به ثبت نام متولد شده باشید، باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم یا دو سال سابقه کار قابل استناد طی پنج سال گذشته داشته باشید. همچنین شرط داشتن پاسپورت معتبر و حداقل 18 سال سن برای ثبت نام به صورت مستقل الزامیست (نکته: افراد زیر 18 سال می توانند به عنوان زیر مجموعه والدین ثبت نام نمایند).

ممکن است این سئوال برایتان پیش آمده باشد که کشورهای مجاز به ثبت نام چه کشورهایی هستند. در اینجا شاید برایتان جالب باشد که بدانید تحریم های امریکا بر علیه ایران روی ثبت نام لاتاری نه تنها تاثیر نگداشته است بلکه سهمیه ایران بیشتر از سایر کشورهاست. زیرا اداره مهاجرت امریکا برای حفظ تنوع نژادی از میان اتباع کشورهایی که سالانه مهاجرین کمتری به ایالات متحده دارند قرعه کشی می کند و برای 55000 نفر ویزا صادر می کند. همچنین لیست کشورهایی که مجاز به ثبت نام نیستند هر ساله از سوی اداره مهاجرت امریکا اعلام می شود که همواره نام ایران در میان کشورهایی قرار می گیرد که مجاز به ثبت نام در لاتاری هستند. در جدیدترین لیست منتشر شده کشورهایی که در ادامه ذکر می شوند مجوز ثبت نام لاتاری را ندارند:

بنگلادش، برزیل، کانادا، چین، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، السالوادور، گواتمالا، هائیتی، هندوستان، جامائیکا، مکزیک، نیجریه، پاکستان، فیلیپین، کره جنوبی، ویتنام و کشورهای متحده بریتانیا یعنی انگلستان، اسکاتلند، ولز به جز ایرلند شمالی.

اکنون به بررسی این مسئله می پردازیم که چرا و چگونه کرونا بر لاتاری تأثیر نمی گذارد. همانطور که مستحضرید وقتی شما برای لاتاری ثبت نام می نمایید از مرحله ثبت نام تا ورود به امریکا نزدیک به دو سال زمان خواهد برد. بنابراین با توجه به آنکه پیش بینی ها حاکی بر آنست که شرایط کرونا پایدار نخواهد ماند، اداره مهاجرت امریکا ثبت نام لاتاری را متوقف ننموده است زیرا شما در سال 2020 برای لاتاری 2022 اقدام می نمایید.

اکنون که با لاتاری و نحوه قرعه کشی آن آشنا شدید و خیالتان راحت شد که کرونا بر ثبت نام آن تأثیر نگذاشته است، ممکن است برای ثبت نام ترغیب شده باشید و به دنبال راه ثبت نام در لاتاری باشید. مدنظر داشته باشید سالانه تعداد زیادی از افراد در سراسر جهان به علت نقص اطلاعاتی به هنگام ثبت نام از قرعه کشی حذف می شوند و یا بعد از برنده شدن با مسائل زیادی روبرو خواهند شد. لذا باید دقت داشته باشید که اولا از محلی مطمئن ثبت نامتان را انجام دهید ثانیا اطلاعاتی که وارد نموده اید حتما توسط کارشناسان آگاه و متخصص در این زمینه بررسی شود تا از همان ابتدا به صورت درست و اصولی اقدام نمایید و جلوی ضررهای هنگفت احتمالی را بگیرید.

کارت سبز، مجموعه ای معتبر و رسمی است که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند و شما می توانید در این مجموعه هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری ثبت نامتان را انجام دهید و با خیالی آسوده منتظر اعلام نتایج باشید. زیرا پرونده شما بعد از ثبت نام توسط کارشناسان مهاجرت بررسی و در صورت نقص اطلاعاتی به شما اطلاع داده خواهد شد. سپس اطلاعات شما ترجمه می شود و سختگیری های لازم در این مجموعه برای دریافت عکس مخصوص لاتاری و اطلاعات پاسپورت معتبر وجود دارد تا ثبت نام شما بدون هیچ گونه نقص به صورت کاملا اصولی انجام شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با مراجعه به سایت کارت سبز به نشانی https://www.cartesabz.net/ می توانید با کارشناسان مجرب در این زمینه در ارتباط باشید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1108

به "کرونا تاثیری بر انجام لاتاری گرین کارت 2022 امریکا ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا تاثیری بر انجام لاتاری گرین کارت 2022 امریکا ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید