کمبود تخت آی سی یو در بیمارستان های حومه پاریس

به گزارش مجله مستانه، خبرگزاری خبرنگاران-سِن سَن دِنی محروم ترین منطقه فرانسه است و از هر صد هزار نفر در این شهر، 800 نفر مبتلا به کرونا هستند؛ این رقم دو برابر میانگین مبتلایان در کل کشور است.

کمبود تخت آی سی یو در بیمارستان های حومه پاریس

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از راشاتودی، پزشکان بیمارستان های شهر کرونا زده سِن سَن دِنی واقع در حومه پاریس با کمبود شدید تخت های آی سی یو برای بیماران خود رو به رو هستند.

کدیر زاکاری Kedir Zakari، از جراحان یکی از بیمارستان های سِن سَن دِنی گفت: (شمار) بیماران کرونایی ما را از پا در آورده است؛ بیمارانی که وضعشان وخیم است. بخش های مراقبت های ویژه ما (آی سی یو) ما تقریباً پر شده است، اما سیل بیماران هر روز افزایش می یابد. تعداد افرادی که نتیجه آزمایش کرونایشان مثبت است، بیشتر از موارد منفی است. اوضاع وخیم است.

سِن سَن دِنی محروم ترین منطقه فرانسه است و از هر صد هزار نفر در این شهر، 800 نفر مبتلا به کرونا هستند. این رقم دو برابر میانگین مبتلایان در کل کشور است.

همچنین به موجب گزارش ها، معلمان در این منطقه به علت شمار بالای مبتلایان در مدارس، مدارس را ترک نموده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1413

به "کمبود تخت آی سی یو در بیمارستان های حومه پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود تخت آی سی یو در بیمارستان های حومه پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید