کنفرانس خبری آنلاین سومین جشنواره فریلنسرهای ایران برگزار گردید

به گزارش مجله مستانه، سومین دوره جشنواره فریلنسرهای ایران آغاز به کار کرد. فریلنسرها از ساعت 24 روز 5 بهمن تا ساعت 24 روز 30 بهمن 1399 فرصت دارند تا با ورود به وبسایت این جشنواره به آدرس freelancerz.ir، در این رقابت شرکت نمایند.

کنفرانس خبری آنلاین سومین جشنواره فریلنسرهای ایران برگزار گردید

جشنواره فریلنسرهای ایران با هدف فرهنگ سازی و ارتقای سطح فریلنسینگ، و همچنین شناسایی و تقدیر از فریلنسرهای برتر ایرانی، برگزار می گردد. این جشنواره کوشش می نماید در بلندمدت اعتماد کسب وکارهای کوچک و عظیم را برای برون سپاری پروژه ها و همکاری با فریلنسرها جلب کند. مطمئنا این هدف در راستای فعالیت تمام پلتفرم های برون سپاری پروژه ها است و از این رو این جشنواره به مرور به محلی برای همکاری و هم افزایی این پلتفرم ها تبدیل خواهد شد تا با برطرف مسائل و چالش های گوناگون، فضای فعالیت فریلنسرها روز به روز کارآمدتر گردد.

جشنواره فریلنسرهای ایران از سال 1397 توسط پلتفرم پونیشا پایه گذاری شد. اولین دوره از این جشنواره رقابتی بود میان فریلنسرهای فعال در پلتفرم پونیشا اما در سال 1398 با همکاری پلتفرم های پونیشا و پارس کدرز دومین دوره جشنواره برای اولین بار به صورت عمومی برگزار گردید. در سومین دوره از این جشنواره شاهد همکاری پلتفرم های پونیشا، پارس کدرز، وینا تلنت و تایپ ایران هستیم که این رقابت را به صورت عمومی برگزار می نمایند.

این جشنواره در 7 حوزه اصلی و 17 مهارت برگزار می گردد. فریلنسرها این امکان را دارند که از 5 بهمن تا 30 بهمن 1399 با ورود به وبسایت این جشنواره به آدرس freelancerz.ir فرم شرکت در رقابت را تکمیل و مستندات خود را برای داوری ارائه نمایند. تاریخ ثبت نام در این رقابت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد اما فریلنسرها این امکان را خواهند داشت که در این بازه زمانی، فرم ثبت نام خود را ویرایش و تکمیل نمایند.

فریلنسرها می توانند به توضیح زیر در 7 حوزه اصلی فعالیت در فریلنسینگ و 17 مهارت در سومین جشنواره فریلنسرهای ایران ثبت نام نمایند.

  1. طراحی (رابط و تجربه کاربری، گرافیک)
  2. دیجیتال مارکتینگ (مدیریت شبکه های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال، SEO)
  3. فراوری محتوا (نوشتاری، صوتی، ویدئویی، ترجمه)
  4. مدل سازی سه بعدی (معماری، طراحی داخلی، طراحی صنعتی، انیمیشن، طراحی بازی)
  5. برنامه نویسی (back-end, front-end, mobile)
  6. تصویرسازی
  7. عکاسی

در بخش داوری جشنواره، داورانی متشکل از فریلنسرهای متخصص و با تجربه، رزومه، نمونه کارها و فعالیت های ثبت نام نمایندگان را آنالیز و امتیاز خود را براساس شاخص های مرتبط با مستندات پروفایل هر فریلنسر ثبت خواهند کرد. افرادی همچون مسعود صدری، امیر صادقپور، پریسا قربانی، احسان طریقت، غزاله مطیعا، سینا شفیع زاده، مصطفی یکرنگی، رکسانا علی طلب، محمد واعظی، محسن مریدی، بنفشه قصرفخری، کیمیا خسروی، منظر سزاوار و حورا وکیلی در لیست داوران نهایی سومین دوره از جشنواره فریلنسرهای ایران قرار دارند. ثبت نام و داوری در بستر آنلاین و روی پلتفرم داوک انجام خواهد شد.

همچنین در بخش جانبی این جشنواره، از فعال ترین فریلنسرها و کارفرماهای سال گذشته تمام پلتفرم های همکار در برگزاری این جشنواره تقدیر خواهد شد.

سومین جشنواره فریلنسرهای ایران با حمایت شرکت ها و کسب وکارهایی همچون هاست ایران، زیبال، دفتر شما، درگاه پرداخت جیب، ابرآروان، فرمالو، نجوا، جابینجا، ایران سرور، نیک پرداخت و چاپچی در حال برگزاری است. از تمام کسب وکارهای فعال در اکوسیستم استارت آپی دعوت می کنیم به جمع حامیان این جشنواره بپیوندند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر فضای فعالیت فریلنسرهای ایران را بهبود دهیم.

زمان ثبت نام فریلنسرها در این رقابت ساعت 24 تاریخ 30 بهمن ماه 99 به انتها خواهد رسید و پس از انجام فرآیند داوری، در رویداد اختتامیه که به صورت آنلاین در تاریخ 21 اسفند ماه برگزار خواهد شد، برگزیدگان جشنواره معرفی و از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سومین دوره جشنواره فریلنسرهای ایران می توانید به آدرس freelancerz.ir مراجعه کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1337

به "کنفرانس خبری آنلاین سومین جشنواره فریلنسرهای ایران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس خبری آنلاین سومین جشنواره فریلنسرهای ایران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید