گفت و گوی نمایندگان روسیه و آمریکا در وین درباره احیای برجام

به گزارش مجله مستانه، نماینده روسیه در وین از ملاقات و گفت و گوی هیات های روسیه و آمریکا درباره موضوعات پیرامون احیای توافق هسته ای اطلاع داد.

گفت و گوی نمایندگان روسیه و آمریکا در وین درباره احیای برجام

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش درباره ملاقات هیات های روسیه و آمریکا در وین نوشت: دوباره با رابرت اقتصادی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با تیم هایمان ملاقات کردیم. گفت و گویی مفصل و بسیار کارآمد درباره موضوعات اصلی داشتیم که در فرایند مذاکرات ادامه دار در وین درباره احیای کامل برجام، مورد آنالیز قرار می گیرند.

در هفته های اخیر، مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته ای به وسیله لغو کامل تحریم های ایران و بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به پایبندی کامل به توافق هسته ای در وین جریان داشته است.

مشارکت کنندگان در این مذاکرات، کیفیت فرایند آن را به طور کلی سازنده و جامع تلقی نموده اند، اما معتقدند با وجود پیشرفت هایی که حاصل شده، هنوز فعالیت مشترک بیشتری از سوی اعضای کمیسیون مشترک و آمریکا برای تحقق احیای توافق ضروری است.

با وجود حضور آمریکا در وین در طول مذاکرات کمیسیون مشترک برجام، مذاکرات مستقیم و غیر مستقیمی تا به امروز میان ایران و آمریکا انجام نشده است.

کارگروه های کمیسیون مشترک برجام در حال آنالیز راهکارهای موجود برای لغو تحریم های آمریکا و بازگردانی اقدامات جبرانی ایران به حالت قبل در راستای بازگشت دوجانبه به توافق هسته ای و احیای آن هستند. ،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1512

به "گفت و گوی نمایندگان روسیه و آمریکا در وین درباره احیای برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت و گوی نمایندگان روسیه و آمریکا در وین درباره احیای برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید