یونایتد 0 - 0 سیتی؛ تقسیم امتیازات در دربی منچستر

به گزارش مجله مستانه، بازی دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی با تساوی بدون گل تمام شد.

یونایتد 0 - 0 سیتی؛ تقسیم امتیازات در دربی منچستر

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در مهم ترین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس دو تیم منچستریونایتد و منچسترسیتی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان دربی شهر منچستر با نتیجه بدون گل پایان یافت.

اولین موقعیت مهم بازی توسط تیم منچستر یونایتد به دست آمد. روی یک ارسال کرنر اسکات مک تومینای می توانست در دهانه دروازه گلزنی کند اما در لمس توپ ناکام بود تا کار بدون گل باقی بماند.

در دقیقه 23 رحیم استرلینگ درون محوطه جریمه منچستر یونایتد به موقعیت خود دست یافت اما نتوانست از این فرصت استفاده کند و آن را هدر داد.

در دقیقه 25 باز هم این منچسترسیتی بود که به یک موقعیت خوب دست یافت اما ضربه خطرناک گابریل ژسوس با اختلاف کمی از بالای دروازه عبور کرد.

چند دقیقه بعد منچستر یونایتد به یک موقعیت خوب دست یافت و در حالی که پل پوگبا می توانست هری مگوایر را در موقعیتی خوب صاحب توپ کنند اما خودش اقدام به ضربه کرد که نهایتاً یک کرنر برای یونایتد حاصل شد.

سیتی می توانست بالاخره قفل دروازه ها را باز کند اما دو موقعیت بسیار خوب در ابتدا توسط ریاض محرز و بعد از آن کوین دی بروین از دست رفت تا کار همچنان بدون گل دنبال شود.

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاص دیگر روی دروازه ها رخ نداد تا مسابقه تا پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل پایان پیدا کند.

منچستر یونایتد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به یک ضربه پنالتی دست یافت اما تعیین شد که قبل از اعلام خطا بازیکن این تیم در منطقه آفساید قرار داشته بنابراین تصمیم برگردانده شد.

در ادامه منچسترسیتی به یک موقعیت خوب دست یافت اما اشتباه گابریل ژسوس باعث شد این فرصت از دست برود و همچنان بازی بدون گل دنبال شود.

در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا دربی شهر منچستر نهایتاً با تساوی بدون گل پایان پیدا کند و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1257

به "یونایتد 0 - 0 سیتی؛ تقسیم امتیازات در دربی منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونایتد 0 - 0 سیتی؛ تقسیم امتیازات در دربی منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید