مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سخنان جنجالی مدیر امنیتی اسبق فیسبوک تا اختلالات اینستاگرام

به گزارش مجله مستانه، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سخنان جنجالی مدیر امنیتی اسبق فیسبوک تا اختلالات اینستاگرام

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

مدیر امنیتی سابق فیسبوک؛ الکس استاموس می گوید: درست است که فیسبوک در تامین امنیت و حفظ اطلاعات کاربران قوی عمل ننموده است. اما نقش کنگره و سازمان اطلاعات ایالات متحده نیز در این میان بسیار ضعیف بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مارک زاکربرگ؛ مدیرعامل فیسبوک با یک دردسر جدید در پلتفرم فیسبوک رو به رو شده است. این مشکل شامل فعالیتهای یک شرکت هرمی است که از کاربران فیسبوک کلاهبرداری می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دستیار جدید و جالب کنسول های بازی موسوم بهHubiz یکی از جذاب ترین ابزارهایی است که برای افراد علاقه مند به بازی رونمایی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این یک اتفاق رایج است که وقتی برای روزهای متمادی از جیمیل خود استفاده نکنید، رمز آن را فراموش نموده یا اکانتتان با مشکل بازیابی روبرو گردد. در این شرایط چه باید کرد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شماره تلفن واتس اپ معمولا شماره ای است که کاربران با آن بسیار کار می نمایند. بنابراین اگر قرار باشد شماره تماس کاربر تغییر کند اما گوشی او همان گوشی قدیمی باشد با مسائلی روبرو می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هدفون وایرلس Bang & Olufsen یکی از برترین محصولات شنیداری است که این روزها وارد بازار شده است. این هدفون طراحی ظریف و کاربردی جالب توجه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شارژر همراه و درون خودروییMophieیکی از جدیدترین و کاربردی ترین شارژرهایی است که اخیرا وارد بازار شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد برخی از کاربران اینستاگرام از با مسائل ورود به حسابهای کاربری خود رو به رو هستند. این مشکل از دیروز شروع شده و به طور پراکنده برای برخی از کاربران اندرویدی تا امروز ادامه داشته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 13

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سخنان جنجالی مدیر امنیتی اسبق فیسبوک تا اختلالات اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سخنان جنجالی مدیر امنیتی اسبق فیسبوک تا اختلالات اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید