واکنش بونوچی، ماتویدی و کین به رفتار نژادپرستی طرفداران کالیاری

به گزارش مجله مستانه، بازیکنان یوونتوس نسبت به رفتار نژادپرستی طرفداران کالیاری واکنش نشان دادند.

واکنش بونوچی، ماتویدی و کین به رفتار نژادپرستی طرفداران کالیاری

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال یوونتوس در حالی شب گذشته (سه شنبه) در هفته سی ام سری A ایتالیا در خانه کالیاری به برتری 2 بر صفر دست یافت که طرفداران تیم میزبان در این دیدار مویس کین 19 ساله و بلز ماتویدی، بازیکنان سیه چرده بانوی پیر را با رفتار و شعارهای نژادپرستانه بارها مورد توهین قرار دادند. مویس پس از اینکه در دقیقه 85 گل دوم راه راه پوشان تورین را به ثمر رساند، رو به طرفداران کالیاری ایستاد و دستانش را بازنگه داشت تا به نوعی پاسخ توهین های آنها را داده باشد.

لئوناردو بونوچی، مدافع بانوی پیر پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا در این خصوص گفت: کین می داند که وقتی گلزنی می نماید باید با هم تیمی های خود شادی گل کند. او می داند که نمی تواند کاری به غیر از این انجام دهد. پس از گلزنی مویس هم فریادهای نژادپرستانه ای از سوی طرفداران کالیاری وجود داشت که این باعث عصبانیت ماتویدی هم شد. به نظرم هر دو طرف باید 50-50 سرزنش شوند چون مویس نباید جلوی طرفداران رقیب خوشحالی می کرد و طرفداران کالیاری هم نباید آنطور واکنش نشان می دادند. ما بازیکنانی حرفه ای هستیم و باید الگویی برای دیگران باشیم و نباید به کسی بی احترامی کنیم.

مویس کین هم با انتشار تصویر شادی گل خود در حساب کاربری اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: بهترین روش برای پاسخ به نژادپرستی. #نه به نژادپرستی.

ماتویدی هم در واکنش به رفتار طرفداران کالیاری در حساب کاربری اش در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: بیانکو+نری (به معنی سفید + سیاه برگرفته از بیانکونری لقب یوونتوس). #نه به نژادپرستی.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 7

به "واکنش بونوچی، ماتویدی و کین به رفتار نژادپرستی طرفداران کالیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بونوچی، ماتویدی و کین به رفتار نژادپرستی طرفداران کالیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید