یادآوری به پرسپولیس ، بازی های استقلال هم عقب نیفتاد

به گزارش مجله مستانه، استقلالی ها کمپینی تشکیل داده اند و به برانکو و سازمان لیگ یادآوری نموده اند که در یکی دو سال گذشته در بحث تعویق بازی ها چه بلایی سر استقلال آمده است.

یادآوری به پرسپولیس ، بازی های استقلال هم عقب نیفتاد

به گزارش خبرنگاران ، برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیسی ها به برگزاری برخی از دیدار های این تیم در لیگ برتر که فشرده برگزار خواهد شد، اعتراض های زیادی نموده اند.

یکی از اعتراض های اصلی برانکو به برگزاری بازی این تیم با پیکان است که ملی پوشان و بازیکنان امید را در اختیار ندارد. در این بین، استقلالی ها کمپینی تشکیل داده اند و به برانکو و سازمان لیگ یادآوری نموده اند که در یکی دو سال گذشته چه بلایی سر استقلال آمده است.

یکی از یادآوری ها به سال 95 باز می شود که استقلالی ها در کمتر از یک ماه 6 بازی انجام دادند که تقریبا میانگین هر سه روز یک بازی را نشان می دهد. آبی پوشان در لیگ شانزدهم، در تاریخ 8 بهمن به مصاف پیکان رفت، سپس در استادیوم برفی یادگار امام تبریز با گسترش فولاد مصاف داشت و این تیم را برد. سپس چند روز بعد در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر السد قطر 120 دقیقه بازی کرد و 4 روز بعد با پرسپولیس تقابل داشت. پس از آن استقلالی ها با ذوب آهن و الاهلی دیدار داشتند.

دومین یادآوری استقلالی ها به ابتدای فصل بازمی شود، جایی که تیم استقلال در دیدار برابر پیکان در هفته اول به خاطر نداشتن بازیکن مجبور شد از بازیکنانی، چون سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش استفاده کند.

بحث بعدی به چند سال پیش بازمی شود که استقلال در آسیا طی سفر های سنگین و طولانی به تایلند و کره جنوبی داشت، در آن موقع مسئولان باشگاه استقلال درخواست لغو بازی با ذوب آهن در لیگ را کردند اما سازمان لیگ نپذیرفت و استقلالی ها در اصفهان شکست خوردند و سپس استقلالی ها مهیای بازی با اف سی سئول کره جنوبی در تهران شدند. در نهایت این بازی هم به سود آبی پوشان به سرانجام نرسید.

350 - 10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 12

به "یادآوری به پرسپولیس ، بازی های استقلال هم عقب نیفتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یادآوری به پرسپولیس ، بازی های استقلال هم عقب نیفتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید