استارتاپ

نگران مسائل باتری ماشین نباشید!

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است برای کسی بیفتد این است که وقتی می خواهد با سرعت خودش را جایی برساند، باتری خودرویش مشکل پیدا کند. این طور وقت ها غیر از بحث های مالی، همیشه اضطراب ناشی از به موقع رسیدن امداد در محل و ضمانت های لازم برای تعمیر و خرید باتری...

2 فروردین 1400

گردش اقتصادی 6 هزار میلیارد تومانی زباله در ایران ، صنعت پسماند توسعه می یابد

حوزه پسماند و مدیریت فناوری در آن، با اقبال قابل توجه استارتاپ ها و شرکت های نوظهور فناور رو به رو شده است. با توجه به افزایش قیمت جهانی مواد خام، این حوزه از جمله بخش های رو به رونق و آینده دار عرصه فناوری ایران محسوب می گردد.

22 بهمن 1398

آگهی خرید چهره برای یک ربات

یک استارتاپ انگلیسی ادعا کرده به هر کس که حاضر شود اجازه استفاده از چهره خود را روی یک ربات بدهد، 100 هزار پوند پرداخت می کند.

12 آذر 1398

برگزاری نشست خبری پذیره نویسی هفتمین صندوق سرمایه گذاری جسورانه

همزمان با آغاز پذیره نویسی واحدهای سرمایه گذاری صندوق سرمایه گذاری جسورانه پارتیان، مدیران و مؤسسان این صندوق امروز در نشست خبری در محل شرکت فرابورس ایران، جوابگوی سؤالات خبرنگاران بودند.

14 آبان 1398

حضور شرکت های دانش بنیان در بخش های صنعت فولاد

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه حوزه صنایع فولاد موضوعاتی چون تجهیزات و مانیتورینگ تا مسایل زیست محیطی را شامل می شود، گفت: در شرایطی که بسیاری از بخش های کشور دچار رکود شدند، صنعت فولاد 6.4 درصد رشد داشته و شرکت های دانش بنیان می توانند با نوآوری،...

12 آبان 1398

بازدید مونسان و پولیکاشویلی از گنجنامه و نمایشگاه استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همراه با زوراب پلولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری از مجموعه تفریحی و گردشگری گنجنامه همدان و نمایشگاه استارت آپ های گردشگری و صنایع دستی بازدید کردند.

20 مهر 1398

بازگشایی پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران

در دور جدید فعالیت های پارک فناوری و مرکز نوآوری، با بازنگری در رویکردها از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیانِ حوزه مسائل شهری حمایت می کنیم.

23 تیر 1398

سینما نیازمند خلاقیت و نوآوری است

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در مراسم امضای تفاهم نامه راه اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهی سینما گفت: سینما در همه عرصه ها نیازمند خلاقیت و فناوری است و با حضور فعال نسل نوجوی سینما می توانیم زیست بوم جدیدی در عرصه صنایع خلاق، به وجود آوریم.

7 تیر 1398