آزمون: هدفمان صعود از مرحله انتخابی است، باید بازی رفت و برگشت در دو کشور برگزار می شد

به گزارش مجله مستانه، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در کنفرانس خبری، جوابگوی سوالات خبرنگاران بود.

آزمون: هدفمان صعود از مرحله انتخابی است، باید بازی رفت و برگشت در دو کشور برگزار می شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در نشست خبری پیش از ملاقات با میانماار گفت: خوشحالم که در میانمار حضور داریم و از حمایت فدراسیون فوتبال ایران به جهت تدارکات و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال بانوان تشکر می کنم. تیم میانمار بسیار قوی است و در رنکینگ جهانی در رده 45 واقع شده است. ما این تیم را کاملا بررسی نموده ایم و نقاط ضعف و قوت شان را می شناسیم. تمام تلاشمان را می کنیم تا از سد این تیم بگذریم.

وی ادامه داد: طبق برنامه قبلی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی با تیم میانمار ساعت 18 بود، اما با انصراف تیم های بنگلادش و مالدیو مقرر شد دو بازی با تیم میانمار در ساعت 16 انجام دهیم. با توجه به اینکه در این زمان دمای هوا بسیار گرم و شرجی است، شرایط را برای بازیکنان ما سخت می نماید. این موضوع به سود تیم میانمار است و از شرایط میزبانی خود بهره می برد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: عملا بدون حضور تیم های بنگلادش و مالدیو با بازی مقابل میانمار سرنوشت مان در این گروه معین می گردد. تنها چیزی که خیلی باعث فشار برای تیم ماست، آب و هوای شرجی اینجاست و به نظر من باید بازی رفت و برگشت در دو کشور برگزار می شد.

آزمون در ادامه درباره تدارکات این تیم در این مرحله از مسابقات گفت: دو مرحله اردوی آماده سازی پیش از اعزام به مسابقات برگزار کردیم. سعی ما در تمرینات بر این بود تا بازیکنان را برای مسابقات مرحله انتخابی المپیک فوتبال بانوان آسیا آماده کنیم که خوشبختانه شاگردانم در شرایط خوبی قرار دارند. نسل بسیار خوبی از فوتبال بانوان را در حال حاضر در اختیار داریم. بازی های تدارکاتی باعث می گردد ما در شرایط مسابقه قرار بگیریم. چه در نوع بازی، چه در ترکیب تیم و انتخاب بازیکنان به ما خیلی یاری می کرد. البته تمام بازیکنان ما در شرایط مسابقه هستند و تیم یکدست و با انگیزه ای داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در سرانجام گفت: هدفمان صعود از مرحله مقدماتی و حضور در دور دوم مسابقات است و امیدوارم برترین عملکرد را در این دو بازی از خود به جای بگذاریم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1402 بروزرسانی: 15 فروردین 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2105

به "آزمون: هدفمان صعود از مرحله انتخابی است، باید بازی رفت و برگشت در دو کشور برگزار می شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: هدفمان صعود از مرحله انتخابی است، باید بازی رفت و برگشت در دو کشور برگزار می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید