استقلال ملاثانی مساوی کرد و در رده دهم باقی ماند

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران، از هفته یازدهم مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور، تیم های استقلال ملاثانی و بادران تهران، عصر امروز در استادیوم تختی اهواز در برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک بریک به خاتمه رسید.

استقلال ملاثانی مساوی کرد و در رده دهم باقی ماند

تیم استقلال ملاثانی با ترکیب علی اکبر آهکی، سید حمزه پورموسوی، علیرضا خوشکفا، میلاد پاک پرور، محمد مدملیسی، سجاد تمیمی، مهدی بریهی، سجاد بازگیر، امیر سواری، علی محمدی و سجاد عبدویی به میدان رفت.

عبدالمصمد احمدی، پویا سیف پناهی، ایمان احمدی، داوود رجبی، دانیال جهانبخش، محمد رستمی، سجاد عباسی، سید امیر میربزرگی، احسان پیرهادی، محمد اقدامی و مرتضی خراسانی برای تیم بادران تهران به میدان رفتند.

امیر سواری در دقیقه 45 برای استقلال ملاثانی گلزنی کرد و پویا سیف پناهی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 58 گل بادران تهران را به ثمر رساند.

علیرضا حیدرپناه به همراه سعید زیبا و ناصر رحیمی این بازی را قضاوت کرد.

با کسب این نتیجه تیم بادران تهران با 16 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی نهاده شد و تیم استقلال ملاثانی با 16 در مکان دهم جدول رده بندی باقی ماند.

تیم های استقلال ملاثانی و بادران تهران در هفته دوازدهم رقابت ها سیزدهم بهمن به ترتیب به مصاف تیم های پارس جنوبی جم و خیبر خرم آباد می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1327

به "استقلال ملاثانی مساوی کرد و در رده دهم باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال ملاثانی مساوی کرد و در رده دهم باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید