اعمال 30 درصد تخفیف برای پرداخت عوارض طرح ترافیک تا انتها فروردین

به گزارش مجله مستانه، اعضای شورای شهر مصوب کردند که بدهکاران عوارض تردد در محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوای شهر تهران تا سرانجام فروردین ماه سال 1402 فرصت دارند بدهی خود را با 30 درصد تخفیف پرداخت نمایند.

اعمال 30 درصد تخفیف برای پرداخت عوارض طرح ترافیک تا انتها فروردین

به گزارش خبرنگاران، مجتبی شفیعی رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در صحن شورای شهر و در جریان آنالیز لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت اعمال ضریب کاهشی برای بدهکاران عوارض تردد در محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوای شهر تهران در صورت تسویه بدهی تا سرانجام اسفند ماه سال 1401 گفت: اگر این مصوبه ابلاغ گردد می توانیم هزار میلیارد تومان به سرعت وصول کنیم، هفت هزار میلیارد تومان در طول سال 1401 وصول شده است.

او اضافه کرد: پیشنهاد ما این است که مدت زمان پرداخت مطالبات تا سرانجام فروردین ماه تمدید گردد؛ چراکه اگر روند طولانی گردد مشمول دو درصد جریمه قانون عایدیهای پایدار خواهند شد و شرایط پیچیده تر می گردد.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه تأکید کرد: ما با این اقدام هم عایدی شهرداری را افزایش می دهیم و هم کسانی را که به صورت غیرمجاز وارد طرح شدند می بخشیم.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی شورا نیز در این خصوص گفت: در بیشتر موارد زمینه ای ایجاد می کنیم که برای مثال مردم دو سال منتظر باشند و ما قانونی می آوریم و مشکل را حل می کنیم و در این مسیر کسانی که با قوانین همراه هستند، آسیب می بینند.

در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مصوب شد که بدهکاران عوارض تردد در محدوده های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوای شهر تهران تا سرانجام فروردین ماه سال 1402 فرصت دارند بدهی خود را با 30 درصد تخفیف پرداخت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2094

به "اعمال 30 درصد تخفیف برای پرداخت عوارض طرح ترافیک تا انتها فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال 30 درصد تخفیف برای پرداخت عوارض طرح ترافیک تا انتها فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید