بازگشایی پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران

به گزارش مجله مستانه، در دور جدید فعالیت های پارک فناوری و مرکز نوآوری، با بازنگری در رویکردها از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیانِ حوزه مسائل شهری حمایت می کنیم.

بازگشایی پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران

به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، میثم بصیرت اظهار کرد: براساس نیازسنجی پیشین، ساختمان مرکز نوآوری و پارک فناوری بازسازی شده و به زودی برنامه استراتژیک آن، براساس نیازها و ظرفیت های شهرداری تهران تدوین می گردد.

وی اضافه کرد: برای استفاده هدفمند از مرکز، تجربیات مشابه خارجی و داخلی را مورد آنالیز قرار می دهیم و براساس نمونه های پیروز، الگوی مرکز را تغییر می دهیم. رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهرداری تهران تبیین کرد: کوشش داریم متناسب با ضرورت های بنیادی شهرداری تهران، نیروهای خلاق، توانمند و متخصص را در پارک فناوری و مرکز نوآوری دعوت به کار کنیم.

بصیرت با تاکید بر ضرورت حمایت از کسب و کارهای نوین، گفت: در دور جدید فعالیت های پارک فناوری و مرکز نوآوری، با بازنگری در رویکردها از استارتاپ ها و شرکت های دانش بیانِ حوزه مسائل شهری حمایت می کنیم. وی توضیح داد: در آینده نزدیک، پارک فناوری و مرکز نوآوری را به محل رفت و آمد نخبگان شهری و مرکز ایده پردازی و خلاقیت تبدیل می کنیم.

بصیرت بر ضرورت همیاری و همکاری نزدیک با سازمان ها و مراکز مرتبط تاکید و اضافه کرد: پارک فناوری و مرکز نوآوری را با مشارکت سازمان های مرتبط اداره خواهیم کرد تا از تمام پتانسیل های ممکن برای یاری به شهرداری تهران بهره بگیریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 104

به "بازگشایی پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی پارک فناوری و مرکز نوآوری شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید