با بهترین جزایر امارات آشنا شوید!

به گزارش مجله مستانه، بهترین جزایر امارات، مقصدی لاکچری برای افراد لوکس پسند است که در میان هیاهوی زندگی در پی مکانی برای یافتن آرامش هستند. جزایر امارات، استراحتگاه های ساحلی مجلل و باشکوهی دارد که می توانید اقامتی شاهانه را در آن تجربه کنید. لذت پیاده روی بر روی ماسه های سفید سواحل، تماشای اقیانوس با آب های شفاف، تفریحات آبی هیجان انگیز در دل طبیعت، دوچرخه سواری در راستا ساحلی، تماشای غروب خورشید در کنار صدای موج دریا از جمله لذت هایی است که می توانید در بهترین جزایر امارات تجربه کنید. در بهترین جزایر امارات، انواع تفریحات برای هر سن و سلیقه ای فراهم شده است تا گردشگران نهایت لذت را از سفر خود ببرند. اگر می خواهید به امارات سفر کنید و در پی اقامتگاهی منحصربه فرد با چشم اندازی رو به اقیانوس آبی هستید، با خبرنگاران همراه باشید تا بهترین جزایر امارات را برای اقامتی به یادماندنی معرفی کنیم.

با بهترین جزایر امارات آشنا شوید!

آشنایی با بهترین جزایر امارات

برای آشنایی با بهترین جزایر امارات، در ابتدا باید بگوییم آنها بیابان هایی بوده اند که به طرز شگفت انگیزی آباد شده و به منطقه ها توریستی مجهز و منحصربه فردی مبدل گشته اند. با وجود ساخت و سازهای مجللی که در این جزایر صورت گرفته، حیات وحش این منطقه به خوبی حفاظت شده و به طبیعت آسیبی وارد نشده است. حیات وحش کمیاب و شگفت انگیز جزایر امارات، فرصت بازدید حیوانات از نزدیک را در زیستگاه طبیعی شان فراهم می کند. قطعا تماشای حیوانات از نزدیک، حس خوف توام با لذت دارد که شما می توانید در امنیت کامل آن را تجربه کنید.

آشنایی با بهترین جزایر امارات چه مزیتی دارد؟

برای خیلی از افراد سوال پیش می آید که آشنایی با بهترین جزایر امارات چه مزیتی دارد؟ دنیا روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر امارات است، از همین رو گردشگران زیادی از منطقه ها مختلف دنیا این کشور را برای سرگرمی و اقامت خود انتخاب می کنند. همچنین به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا در امارات، از دیگر مجذوب کنندهیت های این کشور است. سرگرمی های جزایر امارات می تواند شما را به اوج هیجان برساند و آرامش سواحل و چشم انداز اقیانوس آبی آن، آرامشی ژرف را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید هنگام اقامت در استراحتگاه های مجلل جزایر امارات، بهترین غذاها را در رستوران های درجه یک امارات نوش جان کنید و طعم لذیذ غذاهای عربی را بچشید. در ادامه به معرفی هفت مورد از بهترین جزایر امارات می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به سلیقه و شرایطتان اقامتگاه مورد نظر خود را انتخاب و سفری به یادماندنی را در امارات تجربه کنید.

  1. جزیره صیر بنی یاس، ابوظبی
  2. مروارید جمیرا، دبی
  3. جزیره نورایی، ابوظبی
  4. جزیره المرجان، راس الخیمه
  5. جزیره یاس، ابوظبی
  6. جزیره سعدیات، ابوظبی
  7. جزیره بلوواترز، دبی

1. جزیره صیر بنی یاس، ابوظبی

برای یک فرار واقعی از هیاهوی زندگی شهری، شما را به یک ماجراجویی باورنکردنی در حیات وحش ابوظبی دعوت می کنیم. آیا جزیره صیر بنی یاس، ابوظبی را می شناسید؟ اگر ساکن امارات هستید یا میخواهید به این کشور سفر کنید، لذت تماشای جزیره صیر بنی یاس را از دست ندهید. این جزیره یکی از هشت جزیره بیابانی در الظفره، درست در سواحل ابوظبی است که یکی از بی نظیرترین و بهترین جزایر امارات در نظر گرفته شده است. با رفتن به جزیره صیر بنی یاس شاهد بیابانی خواهید بود که حیات وحش آن به طرز منحصربه فردی حفاظت شده است و حیوانات به طور آزادانه در زیستگاه خود زندگی می کنند. در جزیره بیابانی صیر بنی یاس، چشم انداز های سرسبز و اقامتگاه هایی مجلل را خواهید دید که به معنای واقعی کلمه، بیابان را آباد کرده اند و به منطقه ای توریستی مبدل گشته است.

  • جزیره صیر بنی یاس، ابوظبی سرگرمیاتی هیجان انگیز در دل بیابان

با رفتن به جزیره صیر بنی یاس، ابوظبی می توانید سرگرمیاتی هیجان انگیز در دل بیابان را تجربه کنید و حیوانات کمیاب این جزیره را از نزدیک بازدید کنید. این جزیره طبیعی، پناهگاه حیات وحش است و یکی از بزرگترین ذخیره گاه های حیات وحش منطقه به شمار می رود. حیات وحش جزیره صیر بنی یاس تحت سلطه پارک حیات وحش عربی است که طی دهه ها کار حفاظتی و سرمایه گذاری زیست محیطی، هزاران حیوان کمیاب مثل لاک پشت های دریایی، غزال های شنی، زرافه ها، یوزپلنگ سودانی و کفتار های راه راه در منطقه ای حفاظت شده نگهداری می کنند که آزادانه و بدون هیچ خطری در زیستگاه خود به زندگی ادامه می دهند. لازم است بدانید برای امنیت بازدیدکنندگان حیوانات شکارچی محصور شده اند تا به کسی آسیب نرسد.

هنگامی که برای تماشای یوزپلنگ سودانی به دل طبیعت می روید قطعا از ابهت و زیبایی این حیوان کم نظیر حیرت زده خواهید شد و در عین حال با احساس امنیت از تماشای آن لذت خواهید برد. در کنار بازدید از حیوانات می توانید با فعالیت های مفرحی مثل سافاری با ماشین آفرود در پستی بلندی های بیابان، غواصی، طبیعت گردی، دوچرخه سواری و غذاخوری در فضای باز را تجربه کنید. در دل طبیعت جزیره صیر بنی یاس یکی از بهترین جزایر امارات، اقامتگاه های مجلل و باشکوهی مثل املاک آنتارا بنا شده اند که گردشگران میتوانند در استراحتگاه های ویلایی و ساحلی آن اقامت کنند. این استراحتگاه شامل 30 ویلای شخصی است و در کنار آن، استراحتگاه ساحلی دیگری با جزایر بیابانی، در کنار مرداب قرار گرفته است.

2. مروارید جمیرا، دبی

اگر در سفرتان به کشور امارات، جزیره زیبای دبی را انتخاب کردید، تماشای مروارید جمیرا، دبی را از دست ندهید. یکی از بهترین جزایر امارات برای گشت و گذار، ساحل شمالی در مروارید جمیرا است. این جزیره بازسازی شده، به خاطر میزبانی املاک و استراحتگاه های ساحلی مجلل، هتل های بسیار شیک نیکی بیچ و مرکز اسپای دبی مشهور است. دبی، منطقه ثروتمندی است که سرمایه داران متعددی برای اقامت و سرگرمی به آن سفر می کنند، به همین دلیل اقامتگاه های مجلل و سرگرمیات بی نظیری دارد که مورد توجه افراد ثروتمند قرار گرفته است.

ساحل نیکی در مروارید جمیرا، چشم اندازی زیبا از دریای شفاف دارد و امکانات رفاهی و سرگرمیی ارزشمندی به گردشگران ارائه می دهد. همچنین شما می توانید در استراحتگاه ساحلی زیبای نیکی بیچ اقامت کنید، از مرکز اسپای زیبایی دبی بهره ببرید و در رستوران های مجلل این اقامتگاه باشکوه، بهترین غذاها را تجربه کنید. اگر مروارید جمیرا، دبی را برای مقصد سرگرمی و اقامتتان انتخاب کردید، اسپای آرامش بخش و سرگرمیات هیجان انگیز کلوپ ساحلی مروارید جمیرا را از دست ندهید.

3. جزیره نورایی، ابوظبی

اگر می خواهید تعطیلات تان را در محلی رویایی بگذرانید، جزیره نورایی، ابوظبی بهترین گزینه برای شماست. جزیره نورایی در ابوظبی، تیکه ای از بهشت به سبک مالدیو در امارات متحده عربی است. این جزیره و استراحتگاه های مجللش، به خانه زایا نیز معروفند. جزیره نورایی زایا، دارای استراحتگاهی مجلل با اقامتگاه های ویلایی زیباست که ویلاهای ساحلی یک خوابه تا 6 خوابه را در اختیار گردشگران قرار می دهد. از جمله مجذوب کنندهیت های ویلاهای این جزیره، آب های شفاف، ماسه های سفید، پوشش گیاهی سرسبز، استخرهای خصوصی، پنجره های سرتاسری از کف تا سقف برای چشم اندازی شگفت انگیز از اقیانوس است.

با اقامت در یکی از بهترین جزایر امارات، احساس می کنید به بهشت وارد شدید و دلتان نمی خواهد از این همه زیبایی دل بکنید. شما می توانید از اسپای تخصصی این مجموعه با چشم انداز اقیانوس، رستوران درجه یک مجموعه با غذاهای بی نظیرش و همچنین از فعالیت های سرگرمیی بیابانی و دریایی جزیره نورایی لذت ببرید. در میان تمامی سرگرمیات جزیره، غواصی را به هیچ عنوان از دست ندهید مخصوصاً اگر عاشق ماجراجویی هستید. این جزیره بی نظیر حس آرامش و هیجان را برای شما به ارمغان می آورد که یک خلوتگاه بهشتی با سرگرمیات عالی برای تمام سنین است.

4. جزیره المرجان، راس الخیمه

جزیره المرجان، راس الخیمه دارای موقعیتی باور نکردنی در سواحل شمالی ترین نقطه امارات در خلیج عربی واقع شده و با کوه های یاتیس و جیس محصور شده است. اگر می خواهید اقامتی متفاوت را تجربه کنید، به بلندترین قله امارات متحده عربی بروید و از اقامت ماجراجویانه خود لذت ببرید. با اقامت در این استراحتگاه منحصربه فرد، به ساحل و انبوهی از ورزش ها و سرگرمیات آبی و همچنین کوه ها دسترسی دارید. اگر اهل ورزش و عاشق کو نوردی هستید، جزیره المرجان، راس الخیمه برای اقامت شما بهترین گزینه است.

جالب است بدانید المرجان اولین جزیره دست ساز امارات است و از مجمع الجزایری شامل چهار جزیره مرجانی تشکیل شده است. این جزیره که یکی از بهترین جزایر امارات است، چهار و نیم کیلومتر تا آب های فیروزه ای کشیده شده است. استراحتگاه های مجلل، کافی شاپ های دنج، راستا زیبای دوچرخه سواری و دویدن، جشنواره موسیقی و همچنین دیگر سرگرمیات برای سرگرمی و آرامش در این استراحتگاه فراهم شده اند. مطمئن باشید هنگام اقامت در جزیره المرجان، راس الخیمه حوصله تان سر نمی رود و علاوه بر هیجان، سرشار از حس آرامش خواهید شد. شما می توانید در بهترین استراحتگاه های این جزیره مثل DoubleTree by Hilton Resort & Spa Marjan Island، Rixos Bab Al Bahr یا Marjan Island Resort & Spa اقامت کنید. در جزیره المرجان، فرصت قدم زدن هنگام غروب خورشید را هرگز از دست ندهید.

5. جزیره یاس، ابوظبی

مرکز بزرگ امارات، ابوظبی، محل تجمع بزرگترین مقاصد سرگرمیی کشور است. یکی از بزرگترین مقاصد سرگرمیی امارات، جزیره یاس، ابوظبی است که با توجه به نیازهای هر نوع گردشگری، سرگرمیی مناسب و درخور دارد. این جزیره میزبان مسابقه formula 1 etihad airways abu dhabi grand prix، پیست یاس مارینا، مسابقات ورزشی و تناسب اندام در تمام طول سال است. جزیره یاس، ابوظبی گزینه مناسبی برا جویندگان هیجان است. از مجذوب کننده ترین سرگرمیات این جزیره، پارک هایی با تم های مختلف مثل دنیای ماشین فراری، برادران وارنر، دنیای ابوظبی، ماجراجویی های آبی در پارک آبی یاس و دنیای دریایی ابوظبی است.

سینمای یاس به تازگی به این مجموعه اضافه شده است، درحالیکه پاساژ یاس، ساحل یاس، راه های آبی یاس و مجموعه ای از هتل های محبوب به همراه رستوران های بین المللی درجه یک که همگی در این جزیره برای لذت بردن شما دور هم جمع شده اند. در پشت بام رستوران دو طبقه دیابیلیتو، بهترین غذاها را میل کنید و غروب خورشید را بر فراز قایق هایی که به سمت یاس مارینا حرکت می کنند تماشا کنید. در سفرتان به ابوظبی، جزیره یاس که یکی از بهترین جزایر امارات است و چشم انداز ها رویاییش را از دست ندهید. شما می توانید در بزرگترین هتل W دنیا اقامت کنید در حالی که چشم انداز ای زیبا از جزیره یاس پیش چشمانتان قرار گرفته است.

6. جزیره سعدیات، ابوظبی

این جزیره طبیعی و کم ارتفاع در سواحل مرکز امارات متحده عربی واقع شده است. جزیره سعدیات، ابوظبی یک مرکز منحصربه فرد و پر جنب و جوش از فرهنگ و هنر است که از طریق برخی از زیباترین سواحل شهر و خلیج درخشان عربی احاطه شده است. در این جزیره، پروژه ای برای میراث و طبیعت امارات احداث شده که در آن یکی از بزرگترین موزه ها، گالری ها و سایر پروژه های فرهنگی از جمله لوور ابوظبی در سطح دنیای را خواهید یافت. این موزه گرانبها با معماری خیره کننده اش از طریق ژان نوول طراحی شده است که به تنهایی ارزش بازدید دارد.

جزیره سعدیات شامل برخی از مجلل ترین هتل ها و استراحتگاه های ابوظبی مثل جمیرا، هتل ریکسوس پرمیوم و استراحتگاه جزیره سنت رجیس است. رستوران های درجه یک جزیره سعدیات، ابوظبی که یکی از بهترین جزایر امارات است آماده خدمت رسانی به گردشگران می باشند. اگر عاشق فرهنگ و هنر هستید و معماری های خاص را می پسندید، جزیره سعدیات بهترین گزینه برای شماست. در کنار مجذوب کنندهیت های فرهنگی و هنری این جزیره، استراحتگاه های لوکس، امکانات سرگرمیی و رفاهی ارزشمندی برای اقامت شما فراهم شده است تا خاطرات ماندگاری را از این جزیره به همراه ببرید.

7. جزیره بلوواترز، دبی

جزیره بلوواترز، دبی به عنوان خانه بزرگ عین دبی، بزرگترین چرخ رصد دنیا است. چشم انداز زیبای این جزیره، یک پس زمینه عکس محبوب برای کسانی است که از غروب زیبای خورشید دبی در ساحل جمیرا لذت می برند. در جزیره بلوواترز، یک پل عابر پیاده بنا شده است تا مردم راستا مجذوب کنندهی را از روی آب طی کنند و از هتل ها و استراحتگاه های مجلل، خرده فروشی ها، سرگرمی ها، رستوران هایی با چشم اندازهای پانوراما از اقیانوس و خط افق بازدید کنند. جزیره شهری، چیزهای زیادی برای کاوش و ماجراجویی دارد، همچنین به عنوان اولین استراحتگاه منطقه از این جزیره یاد می کنند.

اگر در پی ماجراجویی هستید و می خواهید عکس هایی شگفت انگیز از چشم انداز ها طبیعی ثبت کنید، جزیره بلوواترز، دبی گزینه خوبی برای اقامت شماست. در Caesars Palace Bluewaters Dubai و Caesars Resort Bluewaters Dubai استراحتگاه های شیک و مدرن با رستوران هایی خاص از جمله آشپزخانه جهنمی گوردون رمزی و پارو به گردشگران خدمت رسانی می کنند. سرگرمی های هیجان انگیز به همراه بازی هایی با فناوری پیشرفته برای جوانان و کلوپ ساحلی Cove برای بزرگسالان از جمله سرگرمیات جزیره بلوواترز، دبی است.

جمع بندی بهترین جزایر امارات

بهترین جزایر امارات، به دست بشر ساخته شده اند و با حفاظت کامل از طبیعت و حیات وحش به منطقه ای توریستی تبدیل شده است. امارات برای هر سلیقه ای، امکانات مناسبی ارائه می دهد. در بهترین جزایر امارات، چشم انداز های شگفت انگیز از طبیعت خدا را خواهید دید که وجودتان را از آرامش پر می کند. اگر در پی ماجراجویی و هیجان هستید، سرگرمیات آبی و کویری منتظر شماست. امارات برای اهل فرهنگ و هنر هم سرگرمیاتی درخور دارد. اگر اهل ورزش هستید، کوه نوردی در قله امارات و دوچرخه سواری در راستا ساحلی شما را راضی خواهد کرد. اگر می خواهید با دیگر جاذبه های تماشای امارات آشنا شوید، حتما مقالات خبرنگاران را دنبال کنید.

1. بهترین جزایر امارات برای اهل فرهنگ و هنر کجاست؟

جزیره سعدیات در ابوظبی که موزه ها و گالری های ارزشمندی را در خود جای داده است.

2. بهترین جزایر امارات برای میزبانی مسابقات ورزشی کدام است؟

جزیره یاس در ابوظبی که میزبان مسابقاتی مثل formula 1 etihad airways abu dhabi grand prix بوده است.

3. رویایی ترین جزیره امارات کدام است؟

جزیره نورایی در ابوظبی، تیکه ای از بهشت است.

4.بهترین جزایر امارات دارای حیات وحش کدامند؟

جزیره صیر بنی یاس در ابوظبی با هزاران حیوان کمیاب مثل لاک پشت های دریایی، غزال های شنی، زرافه ها، یوزپلنگ سودانی و کفتار راه راه

منبع: الی گشت
انتشار: 13 مهر 1401 بروزرسانی: 13 مهر 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2025

به "با بهترین جزایر امارات آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین جزایر امارات آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید