برنامه فشرده الدحیل با 9 مسابقه در 4 هفته، حریف استقلال از سیستم چرخشی استفاده می نماید

به گزارش مجله مستانه، تیم فوتبال الدحیل قطر یکی از حریفان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل برنامه فشرده بازی هایش در هفته های آینده از سیستم چرخشی استفاده می نماید.

برنامه فشرده الدحیل با 9 مسابقه در 4 هفته، حریف استقلال از سیستم چرخشی استفاده می نماید

به گزارش خبرنگاران، به نوشته روزنامه الرایه قطر، الدحیل در چهار هفته مجموعاً 9 مسابقه برگزار می نماید که در این بین سه بازی داخلی است و شش مسابقه آسیایی. بعد از بازی مقابل العربی در لیگ قطر الدحیل فردا مقابل الخور با سرمربیگری وینفرد شفر می رود و در آخرین بازی خودش در هفته پایانی برابر الاهلی تیم امید ابراهیمی قرار می گیرد.

یاران علی کریمی پس از این مسابقه آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد. بازی های گروه سوم به میزبانی الاهلی عربستان برگزار می گردد و الدحیل شش بازی در این رقابت ها در پیش دارد. با توجه به فشردگی برنامه مسابقات و انجام 9 بازی در طول کمتر از چهار هفته صبری لاموشی سرمربی الدحیل از سیستم چرخشی استفاده می نماید و سعی دارد با استراحت دادن به تعدادی از نفرات اصلی از بروز آسیب دیدگی به دلیل فشردگی مسابقات جلوگیری کند.

به نوشته الرایه الدحیل پیش از این تنها دو بار به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه یافته و هنوز نتوانسته است موفقیت بزرگتری در این رقابت ها کسب کند. این تیم همچنین در لیگ قطر به عنوان دوم و نایب قهرمانی دست یافته و دو بازی آینده تأثیری در صندلی الدحیل نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1443

به "برنامه فشرده الدحیل با 9 مسابقه در 4 هفته، حریف استقلال از سیستم چرخشی استفاده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه فشرده الدحیل با 9 مسابقه در 4 هفته، حریف استقلال از سیستم چرخشی استفاده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید