آذری: فولاد نیمنگاهی به 2 رده ابتدایی لیگ برتر و جام حذفی دارد، فروزان به دلیل مصدومیت مقابل سایپا غایب بود

به گزارش مجله مستانه، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت که شاگردان نکونام نیم نگاهی به ارتقای صندلی خود در جدول لیگ برتر فوتبال و نیز جام حذفی دارند.

آذری: فولاد نیمنگاهی به 2 رده ابتدایی لیگ برتر و جام حذفی دارد، فروزان به دلیل مصدومیت مقابل سایپا غایب بود

به گزارش خبرنگاران، سعید آذری درباره شرایط تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: لیگ برتر سال جاری با سال های گذشته، تفاوت های ویژه ای داشته است. مربیان تیم های یک سوم بالای جدول به دنبال بازی هجومی و کسب امتیازات کامل خارج و داخل خانه هستند. تیم های یک سوم میانی داخل خانه استراتژی خاصی دارند و خارج از خانه با استراتژی دیگری وارد زمین می شوند. بعضی تیم ها هم سرمایه گذاری نموده اند و باید از آن مراقبت نمایند. آنها با شیوه دفاعی نوین بازی می نمایند که خیلی از تیم های عظیم برای بقا در جدول، چنین شیوه ای در پیش می گیرند.

وی با بیان اینکه تیم ها روش های تاکتیکی مختلف را یاد گرفته اند، توضیح داد: بجز ملاقاتهای فولاد و سپاهان در این هفته، سایر ملاقاتها کم گل بود. بعضی ملاقاتهای تیم های بالای جدولی کیفیت لازم را ندارد و فقط به دنبال یک امتیاز هستند. چیزی که ما را خشنود می نماید، این است که نکونام با شیوه هایی که به آن اعتقاد دارد، تیمش سال گذشته جزو بهترین تیم های ایران بود و با کسب رتبه سوم، سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را گرفت. او این اندیشه را دارد که صندلی سال گذشته خود را تثبیت کنیم و نیم نگاهی به مقام های بالاتر و جام حذفی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، درخصوص فزونی 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا اعلام کرد: تیم ما به دنبال پیروزی با گل های بالا بود که مقابل تیم شایسته سایپا با مربی جوانی از مکتب سایپا رقم خورد. این نتیجه ما را به این خودباوری می رساند که چنین نتایجی را که با تمام وجود برای آن کوشش می کردیم، در ملاقاتهای آینده هم رقم بخورد. مقابل استقلال و در سایر ملاقاتها، با یک بازی با بار فنی بالا پیروز شدیم اما استراتژی تدافعی حریفان، ما را از دسترسی به پیروزی مقابل آنها محروم نموده بود. کسب 10 امتیاز از 6 بازی راضی نماینده است.

آذری در خصوص شرایط برگزاری لیگ قهرمانان آسیا اعلام نمود: سه کشور امارات، عربستان و قطر با AFC رایزنی می نمایند که لیگ قهرمانان آسیا در ماه آوریل (اواخر فروردین 1400) برگزار گردد. کشورهای عضو از جمله ایران پیشنهادهایی ارائه کردند، اما اگر مسابقات در آوریل برگزار گردد، کار ما سخت خواهد شد. در آوریل لیگ برتر ما و نیز قرارداد بیشتر بازیکنان تمام می گردد. من در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دو بار با ذوب آهن شرکت کردم و هر دو بار هم به مرحله گروهی صعود کردیم.

وی با اشاره به شرایط سخت پلی آف سال جاری گفت: در پلی آف نمایندگان عربستان، قطر و امارات هم حضور دارند و کار ما در این مرحله فوق العاده سخت است. پیش تر سهمیه کشورها بالا بود و تیم هایی که به پلی آف می آمدند، در اندازه ای بودند که از قبل برنامه ریزی آنچنانی داشته باشیم. الان شانس در پلی آف برای همه یکسان است که به تیم های گردن کلفت حوزه خلیج فارس بخورند. آنجا کار فوق العاده سخت است. با اراده بچه ها و برنامه ریزی نکونام، امیدوارم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران، یکی از تیم های صعودنماینده به دور گروهی باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درخصوص شرایط محسن فروزان گفت: او پیش از ملاقات با تراکتور مصدومیتی نسبی در ناحیه عضله همسترینگ داشت. من مرتب در تمرین حضور دارم و جلسات هفتگی با نکونام برای آنالیز نحوه تمرین داریم. در هر باشگاهی که هستم، کوشش می کنم یکی دو روز پیش بچه ها باشم و انرژی باشگاه را به اعضای تیم انتقال دهم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آذری با بیان اینکه مصدومیت فروزان در صحنه ای که می خواست بازیکن تراکتور را از پیش رو بردارد تشدید شد، توضیح داد: به همین خاطر نکونام، مربی دروازه بانان و پزشک تیم به این نتیجه رسیدند که فروزان مقابل سایپا بازی نکند. در هر باشگاهی که باشم، باشگاه اولویت اول و آخر من است و هیچ قهرمانی نباید فراتر از وظیفه اش قدم بردارد. وظیفه بازیکنان بازی کردن و وظیفه باشگاه، پایبندی به قرارداد است. اینجا با حضور نکونام، قهرمانان با سعه صدر و کوشش در خدمت سیستم هستند.

وی درخصوص شرایط آیاندا پاتوسی اعلام نمود: بازگشت او به ایران زمان زیادی برد و اضافه وزن داشت. پاتوسی با کوششی که کرد، وزنش را کم نموده اما سه هفته پیش از ناحیه مُچ پا آسیب دید و باعث شد مربیان ما در این زمینه با احتیاط کار نمایند. پاتوسی بازیکن باارزش ماست و ملاقاتهای سخت ما باقی مانده است. این نیرو قابلیت های فوق العاده ای دارد و نکونام روی آن حساب نموده است. نمی خواهیم کاری کنیم پاتوسی با مصدومیت شدید و مزمن، فصل را از دست بدهد. پاتوسی در دقایقی که بازی نموده، لحظات تأثیرگذاری خلق نموده و داشتن او، آرزوی هر مربی است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص بخشیده شدن محرومیت خود گفت: دکتر صالحی (رئیس کمیته استیناف) این پرونده را آنالیز و حکم موقت را لغو کرد. مطابق توضیحات، این حکم موقت بود و اجازه دادم کمی زمان بگذرد. حضورم در رسانه ها کمتر شده و پس از ملاقات با نفت مسجدسلیمان، متن این حکم را در صفحه شخصی ام منتشر می کنم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آذری درباره انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد: من درباره فدراسیون و مسائل مربوط به آن سکوت می کنم و تمرکزم روی تیم خودم است. امیدوارم کسی که رئیس فدراسیون فوتبال می گردد، فردی برنامه ریز و دارای مهارت مدیریتی باشد و به فوتبال یاری کند تا فوتبال ما به چیزی که شایستگی آن را دارد، برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1253

به "آذری: فولاد نیمنگاهی به 2 رده ابتدایی لیگ برتر و جام حذفی دارد، فروزان به دلیل مصدومیت مقابل سایپا غایب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: فولاد نیمنگاهی به 2 رده ابتدایی لیگ برتر و جام حذفی دارد، فروزان به دلیل مصدومیت مقابل سایپا غایب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید